Zingzing Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Heisann.. Jeg lurte bare på om ProRat-programmet er ulovlig? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Programmet er ikke i seg selv ulovlig, men hvis man bruker det til å bryte seg inn i andres datasystemer bryter man loven. ProRat er forøvrig karakterisert som virus av de fleste store sikkerhetsselskapene. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Men er det noen som er villig til og lære meg litt om ProRat? Guide ellernoe Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 haah.. ikke gå inni den scenen. jeg wastet flere år der :// Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 haah.. ikke gå inni den scenen. jeg wastet flere år der :// 8965696[/snapback] Å? Ser veldig tøft ut da! Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Btw ProRat og Bitfrost funker ikke når jeg kjører XP normalt. Men sikkerhetsmodus () funker det.. men da kommer jeg ikke på nettet. Men prøvde programmene på en annen data, med vanlig xp i vanlig modus, og da funka det helt fint. Har vært litt sånn med andre programmer og. Hva ska jeg gjøre? Endret 29. juni 2007 av Nilsemann2k Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 ProRAT, ikke bruk det. Er ikke noe spesielt bra. Anbefaler Poison Ivy eller Bifrost. Begge er skrevet av 2 kompiser av meg De burde fungere i vanlig modus i XP. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) They don't fucking work Men kan du lære meg litt ellerno? Endret 29. juni 2007 av Nilsemann2k Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Jeg får opp denne feilmeldingen. Og jeg trykker selvfølglig på ignore på AVG. EDIT: Jeg ville bare si at det funker nå.. etter jeg avinnstallerte AVG Endret 29. juni 2007 av Nilsemann2k Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Nøyaktig der jeg er i Poison Ivy nå. Noen idéer? Jeg har åpnet porter og tror alle innstillingene skal være brukbare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå