Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Network problem og driver instalasjon

Anbefalte innlegg

Har eg veldig irriterende problem, jeg kan ikke gjøre noe over nettverk, lokalt nettverk, vis jeg og en annen er koblet til det samme internet nettverket går alt bra men med en gang det ikke er internet med i bildet finner jeg ikke noen eller noe og kan ikke spille eller dele filer med de.

Jeg antok at jeg måtte oppdatere driverene mine, men jeg laster de ned og ingen av de funker, de vil ikke instalere seg, de bare stopper, "klikker". Det blir hvit og jeg får en beskjed om jeg vil sende feilmeldingen til microsoft eller ikke. Og instalasjon "programmet" lukker seg selv.

Hvordan kan jeg fikse nettverk problemet og hvorfor funker det ikke å innstalere driverne mine?

EDIT

Jeg fant ut at jeg kan innstalere noen ting, men ikke andre. Ingen av driverne jeg laster ned fra HP.com funker (jeg har en pavilion dv9005ea), men jeg kan laste ned skjermkort driveren fra nvidia sine egne sider og den ble innstalert uten problemer. Jeg kan innstalere demoer fra spill, patcher til spill, men ikke de fleste driverne mine:(

Endret av FinalHorror
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...