Gå til innhold

CS monger seg, vinduet er ødelagt


Anbefalte innlegg

Ja.... det ser slik ut (uten den hvite driten)

Se spesielt på "friends"greia, det er ingenting på venstre side av CS-vinduet! Hverken i Half-life eller noen mods til det. Så er det en CFG-fil jeg ikke har sett? Har sletta HELE steam-mappa uten noe hell. Hva mer kan jeg gjøre? :hrm:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Formater dataen? Hvis problemet gjelder bare for CS, så reinstallerer du såklart CS og prøver om det går FØR du formaterer for å se om det løser problemet.

 

Edit: Tar deg 10 min å laste ned steam på nytt fra steampowered.com (du trenger ikke installerer CS på datan, noe som tar laaang tid).

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Hmm, vinduet åpner seg da på midten av skjermen og "det usynlige bildet" havner på en måte oppå... Men lydene til de forskjellige "friends" "options" og alt det er der når jeg holder over de... Så er da en eller annen liten ting som er feil vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Det aner jeg ikke.. Har du ikke meny eller noen ting? :S

 

Du har friendslist men ikke options osv..?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Det aner jeg ikke.. Har du ikke meny eller noen ting? :S

 

Du har friendslist men ikke options osv..?

8963958[/snapback]

Det er fordi de er på den "friske" siden, ser du ikke at friends-lista kuttes på midten? Den høyre siden er bare det bildet, ikke noe mer..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hmm.. Så sant så sant.. Jeg aner ikke, bare et vilt gjett..:

 

Høyreklikk på 1,6 - Egenskaper - Angi startalternativer - Skriv inn "-fullscreen" uten "" .. Om det virker vet jeg ikke, kan også hende du skal skrive inn noe annet, men det burde jo gå, siden det er Start alternativer.. ;)

 

Kanskje noen andre her på forumet har noe ide?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...