Gå til innhold

Spillpc til 7-8k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8800GTX er kraftig overkill til 100fps cs:s.

8600GTS holder lenge til cs:s. Da sparer du inn ca 3k i forhold til oppsettet til Arne.

Husker før i tiden var TwinMos noe vi holdt oss unna. Det er ikke sånn lenger? :)

Edit:

Where's Leif now?!

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Sikkert gamle dagar, det.

Ja, du har vel rett, det var vel litt overkill, men om han skal bruke 8k på ein gamerpc, så er nok grafikkort det eg ville brukt mest på. Kan jo hende han vil spele andre spel og.

Men, eg ville nok sikkert gått for 8800 GTS med 320mb, det kjem litt an på kva skjerm han har.

Lenke til kommentar
Slik, her er handlevogna, med GTS i staden for GTX.

http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=49605

2bb1: Nei, om du hadde sett etter, så var det PSU med kabinettet.

EDIT: 2 sec...

EDIT2: Kvifor oppdaterer ikkje handlevogna seg?

8967994[/snapback]

Han har råd til en E6600 Prossesor, eller vist han kan vente til den 22.juli For da blir Quad Core 6600 Like billig som E6600 :thumbup:

Lenke til kommentar

intel core 2 duo e6420 1650:-

MSI G965M-FI, G965, Socket-775, m-ATX, SATAII, GbLAN, DDR2, Firewire, PCI-Ex16 869:-

Thermaltake LanBox Lite Sort, sidepanel med vindu (Uten Strømforsyning) 699:-

Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB Kit w/two matched Value Select 1024MB 745:-

Gainward GeForce 8800GTS 320MB GDDR3, PCI-Express, "BP8800GTS-320M-TV-DD 2.295,-

Apevia 680W Iceberg, Akryl/Aluminium, Dual LED Fans, 4xSATA, 2xPCI-E, 20/24pin 898,-

totalt 7156:-

var ikke helt sikker på psu men det funker sikkert:P

men dette er en rå pc:D

også m-atx kabinett så det er lite så det er lett å dra på lan med:P

også kan du legge på en hdd vis du trenger:P

Lenke til kommentar
Mange fine forslag her: ) Bruker en Samsung 997mb 19" CRT. LCD er uaktuelt pga. trenger 100+ hz: )

8993310[/snapback]

Trodde alle ville ha LCD nå. Har du prøvd en nyere LCD skjerm? Om du er "hardcore" gamer kan jeg si deg at du klarer faktisk enda flere timer foran en LCD.. :dribble:

Lenke til kommentar
Mange fine forslag her: ) Bruker en Samsung 997mb 19" CRT. LCD er uaktuelt pga. trenger 100+ hz: )

8993310[/snapback]

Trodde alle ville ha LCD nå. Har du prøvd en nyere LCD skjerm? Om du er "hardcore" gamer kan jeg si deg at du klarer faktisk enda flere timer foran en LCD.. :dribble:

8993438[/snapback]

Har seg vel sånn at jeg spiller cs på temmelig høyt nivå, og da er LCD utelukket; ) Får heller ta noen pauser av og til; )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...