VetleRsport Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Jeg bestillte en harddisk på MPX på 500gb og jeg har sett veer dag om den snart er framme det står at den er levert og grönn dato som betyr levert men med ordet levert betyr det at den er levert til kune eller at den er levert fra MXP? For jeg har ikke fått noe i posten enda. Ble sendt den 24.06.07.. Takker på forrhånd for svar. Endret 27. juni 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Når det står at den er levert vil det si at den er levert til postterminal. Dermed kan det ta noen dager før du får pakka. Opplever selv at posten er veldig treg i disse dager, har ventet i opptil ukesvis på diverse pakker jeg har bestilt. (Relativt korte distanser i Norge) Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Egentlig godt og få höre at posten har den på en måte og at ingen har tatt den fra post kassaa mi... Og ja posten er trege nå om dagen, fikk elkjöp avisa den dagen salget gikk ut :/ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Vel, om du har bestilt som servicepakke er det greit. Jeg bestilte noe (ikke datautstyr, men r/c bildeler) i posten for noen uker siden som brevpost. Butikken hevder å ha sendt pakka for snart tre uker siden, jeg har derimot ikke fått noen pakke enda... Har bestilt fra enda en annen sjappe, håper det går bedre der. Ikke noe er forhåndsbetalt, og takk for det. Fatter ikke hva som skjer med posten for tiden, det har alltid gått greit å bestille slikt som brevpost. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Har alltids pleid og bestille A-Post jeg.. Gjorde det nå og men og er ikke betalt enda nei Betaler ALLDRI på forrhånd. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 du har vel kanskje fått sporingsnummer av mpx? Spor pakken din, du skal finne sporingsnummer i kundesidene dine av mpx. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Nja.. Er vel ikke sporing på A-Post vel? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Får man bestillt A-Post og Oppkrav da? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Får man bestillt A-Post og Oppkrav da? 8959570[/snapback] funker det. Eller er ikke sikker enda da har jo ikke fått det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå