Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Er på jakt etter et lite og enkelt video redigeringsprogram. Må ha mulighet for å legge musikk på videoene, klippe klippene, og legge til overganger. Litt mer avansert enn Windows Movie Maker med andre ord. Har Sony Vegas, men blir litt for tungvinnt å bruke til kjapp redigering. Wiken.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Lær deg å bruke Vegas, so går det nok kjapt nok. Trur ikkje eg har sett nokon enklare måtar å leggje til overtoning (crossfade) iallfall, det er jo berre å dra det eine klippet litt over det andre (so vidt eg hugser). Trimming og deling av klipp er vel heller ikkje store saka. Er jo berre å dra inn enden for å trimme, og trykke S for å dele opp klipp. Er du framleis interessert, so er Adobe Premiere Elements og Magix Movie Edit Pro døme på program som ligg mellom WMM og Vegas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja du har vel et poeng. Skal ta meg noen timer å prøve å sette meg inn i vegas. Takk for hjelpen.. Wiken.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Personlig begynte jeg med Premiere og forsøkte meg på videoredigering, men ga relativt fort opp. Nå bruker jeg Studio 11 og synes det er meget bra. Redigerer klipp på noen få minutter. Eneste som tar skikkelig lang tid er rendringen. Men Studio 11 benytter begge kjernene i på min amd dualcore. Studio 10 gjorde ikke det. Mener jeg, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå