JohnsonsdotNo Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja, jeg har en ny PC og det betyr altså jeg ikke kan installere Vista som jeg kjøpte? Fordi jeg installerte den på en gammel PC? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Jo, du kan ha Vista installert på en PC av gangen. Så om du fjerner Vista fra din gamle PC, så skal du kunne installere Vista på den nye. Mener hvertfall at MS endret dette på Vista. Når du aktiverer Vista på den nye blir Vista på den gamle PC-en deaktivert. Endret 27. juni 2007 av TCi Lenke til kommentar
JohnsonsdotNo Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Jo, du kan ha Vista installert på en PC av gangen. Så om du fjerner Vista fra din gamle PC, så skal du kunne installere Vista på den nye. Mener hvertfall at MS endret dette på Vista. Når du aktiverer Vista på den nye blir Vista på den gamle PC-en deaktivert. 8958993[/snapback] Fuck egentlig, jeg hater Vista... Men XP er så dårlig sikkerhet på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå