Gå til innhold

Datasupport under HWX.


Anbefalte innlegg

Hadde vært ekstremt fett om dere hadde fått til en slaks avtale med f.eks komplett.no om å være til stede der, og få til en reprasjons seksjon for pc'er som har krasjet/bugga o.l

 

Må være ekstremt trist for folk som må avbryte lanet p.ga pcen :(

 

Dette er vell en dyr sak, tidkrevende o.l å få til, men jeg tror det er flere en meg som skulle ønske at det var noe slikt der..

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The eXperience har jo et crew dedikert til å hjelpe med dataproblemer, men en reperasjonsavdeling? Vel, det er jo ikke så mye man kan "reparere" i en maskin. Det ender som oftest med at man kjøper en ny del.

 

Og ja, du bør skifte emnetittelen. Ellers kommer en moderator på besøk.

Lenke til kommentar

Kan ikke si så mye ang dette, men kan røpe at det er allerede prat om dette. Support-crewet (som i år ligger under Tech) vil hjelpe til med datatrøbbel (les softwaretrøbbel o.l.) . Hvis det er noe mer feil, vil disse bli henvist til "rette" innstans.

 

Men dette er som sagt noe det jobbes med, så stay tuned.

 

(redigerte emnetittelen, den var sucky)

Lenke til kommentar

Jeg føler egentlig at hvis "vi" skal stille med deler til feilsøking/support, så blir dette fort mye styr og en lite lønnsom bedrift. Tenk deg scenarioet: Kåre Nerd kommer og kvitterer ut et skjermkort til 2500,- og betaler 200,- i depositum. Vil Kåre Nerd komme tilbake med skjermkortet? Lite trolig. Ikke at jeg tror deltagerne på HWX kommer til å gjøre dette, men jeg håper dere skjønner poenget mitt. Det blir etter all sannsynlighet en eller annen form for datasupport under lanet, og det vil være tilstrekkelig i mine øyne.

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar

Joda, skjønner hva du mener. Men nå er det da ikke akkurat nødvendig med de dyreste delene til å drive feilsøking. Holder fint med et par skjermkort til 300kr, celeron og semptron prosessorer og noen forskjellige brikker med 256mb ram. Burde da ikke bli så alt for kostbart det? Men det kan det nok hende at det er bedre at folk kommer bort med pcn sin, en å låne med deler bort på plassen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...