Bozzeye Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Eg skal lage heimeside, men veit ikkje kva eg skal ha på den. Eg bruker det gratise webhotellet Frac.dk. Ein ting er kva heimesida skal heite, ein annan ting er kor mykje eg klarar å få til. Eit lite bilete i adresselinja og statistikk på heimesida vil eg ha og kjem ganske sikkert til å få til, men større ting som eit lite forum (noko eg har litt lyst på) trur eg ikkje eg får til på 1-2-3. Fyrst må eg ha eit skikkeleg namn på heimesida. Etterpå kan dykk komme med andre ting eg kan ha på heimesida. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 hva med "thesvikersite.frac.dk"? Kom ikke på noen andre forslag, så dette var det beste jeg kom på Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Venter kanskje til i morgon med å bestemme meg, viss det har kommet fleire forslag. Ikkje det at forslaget ditt var dårleg, for det var greit nok. Det tar eg viss det ikkje kjem forslag som er betre enn dette. Og ein ting til: Namnet på heimesida (altså linken, f.eks. www.eksempel.frac.dk) kan berre bestå av a - z og 0 - 9, so eg kan ikkje ha bindestrek (-), understrek (_) eller punktum (.) o.l. til å 'skille mellom ord' i namnet. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Men hva slags ord liker du, hva er du interessert i og hva skal siden omhandle? Hvis du vil lage en spill side er f eks gamingnorge.com bra, hvis du vil ha om film er filmshack.com bra, eller om det skal vaere en personlig side kan du jo ta etternavnet ditt eller et ord/frase du liker. Litt mer info trengs. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Har ikkje nokre favorittar når det gjelder ord, eg er interessert i PC, Wii og spel. Eg veit ikkje heilt kva sida skal handle om, det er litt av problemet. Det kjem vel til å inneholde litt info om meg, kva eg synest om forskjellige spel, sommarferien min (og andre feriar) o.l. Eg har nettopp laga ei prøveside, der eg kan 'teste litt' før eg finn ut av kva namnet på den skikkelege sida skal vere. Men det eg ikkje veit, er korleis eg lagar 'fleire sider' og ikkje berre hovudsida. Nokon som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
speedy6110 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har ikkje nokre favorittar når det gjelder ord, eg er interessert i PC, Wii og spel.Eg veit ikkje heilt kva sida skal handle om, det er litt av problemet. Det kjem vel til å inneholde litt info om meg, kva eg synest om forskjellige spel, sommarferien min (og andre feriar) o.l. Eg har nettopp laga ei prøveside, der eg kan 'teste litt' før eg finn ut av kva namnet på den skikkelege sida skal vere. Men det eg ikkje veit, er korleis eg lagar 'fleire sider' og ikkje berre hovudsida. Nokon som kan hjelpe meg med det? 8959422[/snapback] Hovedsiden din heter index.html får å lage deg en ny side lager du en ny fil som heter dette eks. spill.html. Får å linke til den filen fra hovedsiden må du skrive i index filen din : <a href="spill.html" > Spill </a> NB lurte og bruke google ..du får veldig mye hjelp ut av det. Speedy Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) En ting som kan være kult og ha på nettsiden er en side dere det står hva spill du har, og litt om de. Når det gjelder forum, ta en titt på PhpBB, som er et forum hosten skal støte, som du nesten for til på 1-2-3. Endret 28. juni 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Takk Speedy. Eg tenkte ikkje på å linke til berre "spel.html", men å skrive heile URLen, derfor spurte eg. Ellers hadde eg prøvd å linke til enten www.eksempel.frac.dk/spel.html (som det var) eller noko liknande. Edit: Det er berre å komme med tips til namnet på sida. Alle tips er velkommen. Endret 28. juni 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hva med navnet ditt? og noe ord bak om det er opptatt. arneshimmelom du heter arne. arnesglaside arnesiden arnenett barearne.. idk http://http://www.lissaexplains.com/ forklarer det meste fra noob til advanced, ta en titt der Endret 2. juli 2007 av Fløffi Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Ta vekk det første http:// so blir linken rett. Dessutan heiter eg Ivar, som faktisk står i signaturen. Men gode forslag, kom med fleire. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Sida kjem til å heite kanskje thesvikersite eller ein av dei Fløffi nemde. Men eg lurer på ein ting: Korleis får eg ein liten meny med alle linkane? Eg har uheldigvis ikkje eit eksempel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå