erikman Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) jeg er på jakt etter en flerbruks sekk med som jeg kan både ha en 17 tommers laptop og et kamera og 3-4 linser i. den skal helst være vantett eller har regntrekk. må helst ha plass til litt annet også. som psp, mobil og lendninger/mus. har sett litt på denne og denne. men er litt usikker på størrelsene vill helst ikke ha en som er så stor. jeg har ikke stt på de ennå men skal å se på de i morgen. så da får jeg sett størelsen. men er det noen andre som har noen tips så takker jeg ikke nei. budskjett 2500kr Endret 27. juni 2007 av erikman Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Japanphoto har introtilbud på case logic. Se på nyeste katalog side to. Finnes på www.japanphoto.no Bare ville si fra siden du vurderer dette. Lenke til kommentar
erikman Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 har sett på denne synes ikke den er noe tess. lite extra plass. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ok. Jeg har bestilt med en slingshot, men den har nok ikke plass til laptop. Skal jeg ha med lapptoppen bruker jeg heller en vanlig sekk, men det erigjen meg da.... Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg selv har Lowepro CompuTrekker Plus AW ryggsekken og er veldig fornøyd. Veldig solid og kraftig ryggsekk med regntrekk som ligger i "pose" på undersiden. Er lomme som kan vippes ut i front til å feste stativ i. Det er lomme i siden som har fint plass til 17" laptop. Det er godt plass inne i hovedrommet til kamera og diverse annet utstyr. Er 2 lommer på innsiden av fronten når du åpner hovedrommet, fint plass til softboks, flate bokser med filtre etc. Selve frontrommet har også noen små lommer f.eks til minnebriker og annet smått. Samt kan inneholde endel annet. Sømmer og stoff ser ut til å være av ypperste kvalitet og ser ut til å tåle en god del, dette er en fordel om man f.eks har ett Canon 30D, 5D eller lignende tungt hus + flere objektiver, samt 17" laptop med lader og for å ikke glemme evt stativ. Sekken er også svart og næytral så ikke så lett for andre å se at man drasser på kamera og pc utstyr til mange tusen kroner. Karakter = veldig . Så jeg kan på det varmeste anbefale denne sekken! Eneste minuset er at den kan bli litt stor, men dette kan man senere kompansere for ved å ha to sekker, ergo kjøpe en mindre sekk som f.eks ikke tar laptop + like mye utstyr. Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg selv har Lowepro CompuTrekker Plus AW ryggsekken og er veldig fornøyd. Veldig solid og kraftig ryggsekk med regntrekk som ligger i "pose" på undersiden. Er lomme som kan vippes ut i front til å feste stativ i. Det er lomme i siden som har fint plass til 17" laptop. Det er godt plass inne i hovedrommet til kamera og diverse annet utstyr. Er 2 lommer på innsiden av fronten når du åpner hovedrommet, fint plass til softboks, flate bokser med filtre etc. Selve frontrommet har også noen små lommer f.eks til minnebriker og annet smått. Samt kan inneholde endel annet. Sømmer og stoff ser ut til å være av ypperste kvalitet og ser ut til å tåle en god del, dette er en fordel om man f.eks har ett Canon 30D, 5D eller lignende tungt hus + flere objektiver, samt 17" laptop med lader og for å ikke glemme evt stativ. Sekken er også svart og næytral så ikke så lett for andre å se at man drasser på kamera og pc utstyr til mange tusen kroner. Karakter = veldig . Så jeg kan på det varmeste anbefale denne sekken! Eneste minuset er at den kan bli litt stor, men dette kan man senere kompansere for ved å ha to sekker, ergo kjøpe en mindre sekk som f.eks ikke tar laptop + like mye utstyr. 8972336[/snapback] Har også denne sekken. Kjøpt i anledning ferie turen min til Usa som jeg nå er på. Må si meg veldig fornøyd sålangt. God plass til kamerautstyr og ikke minst utrolig behagelig og ha på ryggen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Lowepro er jo synonymt med kvalitet. Vi selger Lowepro der jeg jobber, inkludert Computrekker-serien. Eneste klagen vi noen gang har fått på Lowepro, var en feilproduksjon der en lomme var sydd sammen både i topp og bunn, mens lommen under var åpen i begge ender. Dette var på en avtagbar del, så vi fikk bare tilsendt en ny del. Så utenom dette, har vi ALDRI hatt problemer med kvaliteten på disse sekkene eller bagene. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Henger meg på Lowepro CompuTrekker Plus AW klubben! Anbefales på det varmeste!! Lenke til kommentar
erikman Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) ente opp med Crumpler The Royal L den var veldig fin for mitt bruk synes computrekker puls aw ble litt stor for mitt bruk. uansett så har jeg ikke så mye utstyr til å fylle alle lommene. den er veldig fin for mitt bruk. kan desutten gjøres om til en vanlig sekk som jeg kan bruke på skolen. Endret 15. juli 2007 av erikman Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Sjekk også den nye Lowepro Vertex 300 AW. .... litt sent ute... Endret 15. juli 2007 av froggyler Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg er kjempe fornøyd med Crumpler. Regner med at du blir det samme, de har kanskje ikke de beste sekkene til lange turer ute i naturen, men skal du bruke sekken på skolen og i byen er de overlegne. Enjoy Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hyver meg på. Har en Crumpler selv, og den er knallekker. Plass til min 15" og kamera med ekstra utstyr. Ta en titt på crumpler du Lenke til kommentar
echoromeo Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Henger meg på denne tråden siden jeg må ha meg en sekk selv, er det noen som har erfaring med Dakine Sequence? Jeg trenger en sekk til toppturer sommer og vinter, men som også har plass til pc på transportetapper (fly osv).. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hva med computrekker AW? Noen som har prøvd denne? Blir den litt liten, eller er plassen grei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå