atom Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 sitter å funderer på å kjøpe ny mus/matte. lurer på om den pakken der er bra greier ? :> Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg vet ikke hva som følger med i den pakken men IE 3.0 er ihvertfall en meget god mus Lenke til kommentar
atom Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 følger med den musa og icemat black, glømte visst å få med det. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg tror det vil være et bra kjøp. Gamer ga jo Icemat 5 av 6 poeng http://www.gamer.no/omtaler/icemat/ Lenke til kommentar
atom Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Siden den egentlig bare er ment for ballmus lurte vi selvsagt på hvordan den fungerte med disse. Vi plukket frem vår Logitech Pilot Wheel Mouse og merket med en gang IceMat virkelig var ballvariantens venn. Ekke explorer musa optisk da? begynte å lure litt siden gamer.no sier den er ballmusens venn. iogmed at explorer musa og icemat kommer i samma pakke bør jo d fungere bra ? litt dritt å bli sittendes med skjegget i postkassa, har en bra mus og ei bra matte men kan ikke bruke de ilag. litt lyst å vite dette før jeg bestiller :> Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 jeg kjøpte den pakken, og jeg brukte icemat'n litt først men har nå gått over til vanlig tøymatte... Men bundle'n er jo like billig som musa i seg selv, så kjøpa bundl'n og prøv og selg matta (kjøp deg funC eller.no) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 så lenge det følger med en intellimouse explorer 3.0, så er det et godt kjøp. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kjøp heller MX500!!!! Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Enig!! MX500 er mye mer presis, merka utrolig forskjell fra MS IE v3 og MX500. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 man skall ikke ha 10 i sens på cs heller da har akuratt nokk til å snu meg nesten halveis rundt når jeg drar musa over hele matta den passer som hånd i hanske (dritdigg å holde på) det teller veldig mye intellimouse explorer owns j00 Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Surt å inrømme det, men microsoft har faktisk laget noe veldig bra i akkurat denne intellimousen. Med icemat koster jo like mye som retail versjonen, og bulk får dem ikke inn ser det ut som, på en stuuund. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 den musa er herlig. fungerer utmerket sammen med icemat jeg vil ikke bytta det mot ei skikkelig mus engang.... :wink: Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 jeg vil ikke bytta det mot ei skikkelig mus engang.... :wink: Da er du en av fire: 1) Jente 2) Homo 3) Dum 4) Munk Men musa (Explorer 3.0) er god den altså! Lenke til kommentar
andersdb Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Ettersom msi 3.0 funker for heaton er det sikkert ikke et dårlig kjøp... Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 er veldig induviduelt hvilken mus som passer best. Prøv førsst hvis du har muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå