nree Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har laget et lite script med litt tekst som kan endres via panel, problemet er at når det blir oppdatert blinker grafikken i Internet Explorer. Altså, når siden står på blinker hele websiden i 0,5 sekunder i IE men ikke firefox. Bruker nå kun en enkel meta refresh men er åpne for andre løsninger. Håper noen har noe bra tips - Nils Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 ajax kan jo oppdatere uten a oppdatere hele siden. Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Har du et forslag til script? Kan ikke ajax selv.. Endret 27. juni 2007 av goggen90 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Siden blinker fordi du laster hele siden på nytt. Hvis du forklarer mer akkurat hva du vil gjøre så blir det enklere å gi deg tips til en ajax-løsning. -C- Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg vil oppdatere en tekst på websiden ofte. Det skulle gå fint å legge denne teksten i en egen fil og laste denne med ajax om det skulle være nødvendig. Resten av siden oppdaterer jeg sjeldnere med meta refresh i tilfelle endringer. Websiden er info-skjerm system Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hvis du ikke vil klusse med XHR løsninger selv så anbefaler jeg at du ser på Prototype. Det er enkelt å bruke til ditt formål. Forutsetter at du kan bittelitt Javascript selvfølgelig www.prototypejs.org Tror den inneholder en funksjon som heter periodical-update ellernoesånt. -C- Endret 29. juni 2007 av ChristianW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå