1915 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Viste ikke helt hvor den skulle postes denne her. men flytt til rett hvis det finnes en rett plass Nå har det seg sånn at det er en jente som er 15 år hun blir 16 til neste år. jeg er 16. blir 17 til neste år. og så har det seg sånn at hun jenta prøver å ødelegge alt for meg. hun sier ting til dama mi som feks: DU fortjener ikke han. ok skal nevne navn så blir det enklere Kristina - skal ødelegge Daniel-MEG Cecilie- DAMA mi Kristina sier til Cecilie at hun ikke fortjener meg pga jeg er skada dom stygg osv. :S bare pga at kristina og jeg aldri har likt hverandre. hun er sykt frekk. hun stopper ikke å plage seg med. hun skal ødelegge ALT for meg. bare det hun prøver på. så det jeg lurer på er at er det mulig at jeg kan annmelde henne? og hva kan jeg si? og hva kan liksom skje? Takker for svar. Endret 30. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 anmeld hu for personkrenkelse noe svakt da... personlig gir jeg en god faen i sånne folk som må tråkke ned på andre for å heve seg selv (PUNKTUM) Lenke til kommentar
1915 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 men det som er at hun ødelegger for meg. hun klarte å ødelegge 2 forhold før for meg. er bare det som jeg ikke liker ;/ Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 ...Og hva sier hun når du snakker til henne da? Altså hun som skal ødelegge? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 hun sier. at jeg ikke fortjener henne pga hun er for pen osv. og jeg er stygg. hun sier til dama mi at jeg er utro osv. men det er jeg ikke. kverke henne? ehh. blir ikke så bra det nei Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Synes nesten det høres ut som hu er litt forelska jeg Lenke til kommentar
1915 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Hun er ikke det. skal jeg love deg Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ignorer fullstendig eller svar med samme mynt. Alle har svake punkter, det gjelder bare å finne hvilke og hvordan du kan bruke det mot dem. F.eks. du kan spre et rykte om at hun er lesbisk. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 joda. men hun irriterer meg Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Rapporter alt det "gale" hun gjør (feste, røyke, sex osv) til foreldrene hennes. Anonymt selvfølgelig Lenke til kommentar
1915 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) jeg bor på en lita bygd. alle vet hvem alle er her. og hun er aldri på fest. og foreldrene vet om ALT hun gjør. de følger med henne oO edit: ca 2000 stk som bor her da. eller er i en kommune da Endret 27. juni 2007 av 1915 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Da passer det bra å spre lesberykte om henne da Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Da passer det bra å spre lesberykte om henne da 8959016[/snapback] Støttes, lesberykter er alltids en klassiker! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Da passer det bra å spre lesberykte om henne da 8959016[/snapback] Støttes, lesberykter er alltids en klassiker! 8959399[/snapback] yes alltid like artig legg til at hu ser på andre jenter i dusjen da er hu knekt Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 hvist hun ikke er forelska i deg, hvorfor i alle dager gidder hun å holde på sånn der da? Blir latterlig.. lol Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 hvist hun ikke er forelska i deg, hvorfor i alle dager gidder hun å holde på sånn der da? Blir latterlig.. lol 8959490[/snapback] haha hu er bifil Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Iudex Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Med de svarene som har kommet til nå synes jeg nok ikke at denne tråden har havnet i rett kategori. I utgangspunktet synes jeg ikke det er mye i denne saken man juridisk sett kan ta fatt i heller, og jeg tviler dessverre på at politiet ville tatt imot en anmeldelse i dette tilfellet. Æreskrenkelser og personlivets fred og alt det der er nok ikke politioppgaver, så det man sitter igjen med da er det som heter sivilt søksmål. Man kunne jo prøve å få løst problemet i konfliktrådet da, men jeg tror ikke denne slags sverting blant tenåringer er noen reell juridisk sak. Endret 28. juni 2007 av Iudex 1 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Politiet i Norge har ærlig talt bedre ting å bruke tid på en fjortisskrangler. 1 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Politiet i Norge har ærlig talt bedre ting å bruke tid på en fjortisskrangler. 8960559[/snapback] Sannere ord er ikke sagt Men. Får jeg lov å spørre hva det er som har skapt denne situasjonen? Jeg tviler liksom på at den har oppstått helt av seg selv. Er det x-en din? Eller har dere hatt en eller annen konflikt tidligere? Noe må det nesten være. Ellers tror jeg ærlig talt du blir flirt av om du anmelder henne. Det beste du kan gjøre tror jeg er å snakke med en veileder eller lignende på skolen. For situasjonen du beskriver går definitivt under kategorien mobbing, og da er det noe skolen kan og må ta tak i. Forøvrig bør du ikke høre på de som sier du skal begynne å spre rykter om henne etc. Det er bare idioti, og det værste man kan gjøre. Det vil bare gjøre situasjonen din enda værre. Som sagt, ta det opp med noen på skolen, gjerne en litt nøytral person, veileder, helsesøster eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg