larschroe Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Jeg kommer med stor sikkerhet til å kjøpe en Wii. Spørsmålet er bare om det er like greit å kjøpe nå, eller om det er grunn til å anta at den kommer til å gå ned i pris om ikke så alt for lenge? Tenker da på prisfall av betydning, 500 kroner eller mer, i løpet av max. 3-4 måneder.. Endret 27. juni 2007 av larschroe Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Og en ting til, vet noen hvordan det er å bruke komponentvideokabel for å få HD-kvalitet på en prosjektor? Kan den også brukes med vanlig PAL625i på den vanlige TVen min? Synes forøvrig 400 kroner var pissdyrt for en kabel. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg kommer med stor sikkerhet til å kjøpe en Wii. Spørsmålet er bare om det er like greit å kjøpe nå, eller om det er grunn til å anta at den kommer til å gå ned i pris om ikke så alt for lenge? Tenker da på prisfall av betydning, 500 kroner eller mer. 8958411[/snapback] 2500 for en spillkonsoll er jo ganske billig i seg selv sammenliknet med PS3 og X360. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Et prisfall på Wii tror jeg ikke blir å skje med det første. Den selger alt for godt til det ennå, men det er ikke utenkelig at Nintendo setter ned prisen på Wii med noen kroner når de lanserer stortitlene, for å booste salget virkelig. Wii støtter som kjent kun 480p via component kabler. Jeg anbefaler å egentlig av prinsipp kun originale kabler, siden jeg har had slike problemer med uoriginale kabler og ustyr til konsoller. Deriblant kjøpte jeg en component kabel, Dragon, til min LG 32LB2R fra Modnet og den var herpa dårlig med en irriterende skurring i lyden og enda mer irriterende linjer på skjermen. Sendte den tilbake og har nå bestilt de originale kablene, just to be on the safe side. Component kabler kan og bare brukes på HD klare TVer/Projektorer, vis det var det du tenkte på. Skal du spille på en vanlig skjerm som ikke er HD klar anbefaler jeg RBG kablene til Wiien, siden de gir best bilde på vanlige skjermer. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Du kan jo håpe på noen juletilbud i november/desember fra lavpriskjedene i Norge. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Dersom du vil ha Wii nå, så sjekk spillene som er ute. Bortsett fra Zelda og noen få til er det ikke mye å skryte av. Og det vil alltid komme tilbud Personlig hadde jeg ventet til noen flere stortitler kom. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Dersom du vil ha Wii nå, så sjekk spillene som er ute. Bortsett fra Zelda og noen få til er det ikke mye å skryte av. Og det vil alltid komme tilbud Personlig hadde jeg ventet til noen flere stortitler kom. 8959023[/snapback] Tja, Zelda, Excite Truck og Resident Evil 4 så har du mange, mange timer med morro Ellers er faktisk Red Steel ganske bra selv om det har fått middelmodige scores. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Og Mario: Strikers Charged er også et knallspill! For ikke å snakke om at Super Paper Mario kommer i September =) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Et prisfall på Wii tror jeg ikke blir å skje med det første. Den selger alt for godt til det ennå, men det er ikke utenkelig at Nintendo setter ned prisen på Wii med noen kroner når de lanserer stortitlene, for å booste salget virkelig. 8958479[/snapback] Dette er vel stort sett riktig. Nintendo har absolutt ingen grunn til å endre på prisen nå. Wii selger altfor godt ennå, mer enn hva Nintendo kan produsere. Å senke prisen vil ødelegge mer enn det vil hjelpe. Så en prisreduksjon vil vi nok ikke se i år. Spesielt grunnet alle de store titlene som kommer til høsten. Du kan jo håpe på noen juletilbud i november/desember fra lavpriskjedene i Norge. 8958638[/snapback] Ikke umulig. Kanskje Wii blir årets julegave i år også. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 den ble vel ikke årets julegave i fjor mest PGA manglende konsoller på Launch. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 den ble vel ikke årets julegave i fjor mest PGA manglende konsoller på Launch. 8960737[/snapback] For meg var det "årets julegave" i fjor.. Til trådstarter; som folk sier her, prisen vil nok ikke synke nå. Klart du skal ikke se bort i fra lokketilbud fra Elkjøp eller andre kjeder i forbindelse med sommersalg, høstsalg eller gudvethvilketsalg. For Nintendo sin del er det ikke noe poeng å sette ned prisen enda, da konsollen har vært ute i snart 7 mnd, og sist uke ringte Bonus (Bergen) meg og sa de hadde konsollen på lager. Den ble stått i kø for på launch, jeg var nummer 9, og de 7 første fikk. De 5-6 neste ble lovet før jul. Lite visste jeg at de mente jul 2007.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 den ble vel ikke årets julegave i fjor mest PGA manglende konsoller på Launch. 8960737[/snapback] http://www.elmag.no/index.php?page_id=5&article_id=2291 Var vel for 2007 faktisk. Men uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå