Gå til innhold

Norge om 100 år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting skal være sikkert og visst: Alle her inne er døde!

8959352[/snapback]

 

 

Det er egentlig litt creepy å tenke på. Alle her er GARANTERT døde om 100 år.

Makes me feel strange.

8963843[/snapback]

Tror ikke alle her inne er døde. Er mange 15-16 åringer her inne og det blir sikkert fult mulig å bli å bli 115 år siden levestandaren er så god i Norge. Du kan jo bare se på hvor gammel folk ble for i 100 år siden vs hvor gammel vi blir i dag.

Lenke til kommentar

Norge om 100 år, ja. Nå kommer det stygge bilder inn i hodet mitt.

 

- Oslo er blitt "little Pakistan", der Nordmennene er pålagt å slave for majoriteten.

 

- Bilkjøring har blitt forbudt, selvom bilene ikke slipper ut Co2.

 

- Som tidligere nevnt, er det sosialiststyre, der alt som er moro og all individuell tenkning og transport (som bil) er ulovlig.

 

- Sharialover gjelder for alle, siden venstrestyret synes at det er fint med fremmedkulturell påvirkning

 

- Norge er lutfattig siden vi GAV bort alle oljepengene til Afrika, som på den tiden er utslettet og innbyggerene befinner seg i Norge. ALLE sammen. Pengene er borte.

 

- ALLE band heter U2.

 

- Karl I. Hagen sammenliknes med Hitler av sosialiststyret.

 

BARE Å SE FREMOVER DERE!

 

Jeg kommer til å le av Norge når jeg sitter i Australia i en alder av 110 år og drikker Jack Daniels!

Lenke til kommentar

Om 100 år vill Norge være så fult av ''flyktninger'' fra Irak/pakistan at det er tomt der nede. Det hele snus på hode og alle Norske vill bo nede i Irak/pakistan uten noen form for krig, for vi Norske er ''perfekte''.

 

Co2 utslippet har vært så høyt at atmosfæren vår har nesten gått i filler, og det blir varmere for hvert år :)

Lenke til kommentar
Tror ikke alle her inne er døde. Er mange 15-16 åringer her inne og det blir sikkert fult mulig å bli å bli 115 år siden levestandaren er så god i Norge. Du kan jo bare se på hvor gammel folk ble for i 100 år siden vs hvor gammel vi blir i dag.

8964259[/snapback]

 

Greit nok at vi har bra levestandard, men vi er blitt betraktelig latere og generelt dårligere form, noe jeg tror vil kompansere noe for vår gode standard.

 

Jeg tror at AP, etter 200 år som Norges største parti fortsatt ikke har klart å få eldreomsorgen og skolene på skinner igjen.

 

Veinettet blir det samme som vi har nå, bare det er 100 år eldre.

Kjørte selv over Haukelifjell i forrige uke, og da måtte jeg kjøre på en-felts vei fra 30-40 tallet. Den skikkelige veien var stengt!

 

JEG håper at SV ikke lenger er et parti, og at ikke Bryggen er vekke. Begge ser jeg på som mindre sannsylig.

 

Når det gjelder energipolitikken så er vi akkurat gått tom for fossilt drivstoff, og vedtaket for bruk av Thorium i kjernekraftverk blir nedstemt igjen. Med SV som avgjørende stemme, selv om de bare har 2 folk på stortinget.

 

En eller annen gang i løpet av de neste 100 årene tror jeg det vil komme en massiv konflikt mellom vesten og midtøsten. Og om Kina involverer seg så blir det 3. verdenskrig. Etter dette så tror jeg fremmedfrykten/hatet vil være på rekordnivå og hele vesten vil stenge sine grenser for flyktninger o.l.

De i Norge som ikke er kritt hvite, men like norske for det, tror jeg vil bli sett ned på som følge at dette. Et nytt klassesamfunn vil oppstå.

 

Det jeg syns er mest interessant når det gjelder 100 frem i tid er romfarten. Man har sett i de siste årene at både ESA, Russland, Kina, Japan, India og Pakistan har begynt å jobbe med romfart, noen i større grad enn andre. Dette vil igjen føre til et nytt kappløp, først for ressursene på Månen (helium3++) , så Mars og videre ut.

Siden det vil være så mange nasjoner som har interesser i dette så tror jeg ikke kappløpet vil dø ut, slik det i praksis gjorde på begynnelsen av 80-tallet.

Innen 100 år er jeg sikker på at største delen av Jordens kraftproduksjon kommer fra Helium3, eller kanskje et annet ukjent stoff.

Lenke til kommentar

Vi har andre ressurser da, selv om de ikke er av samme størrelsesorden som olje/gass. Vi blir nok ikke lutfattige, vi har alltid oljefondet da. Bare tenk på hvor mye det fondet har vokst de siste årene, og vi bruker bare 1/3 av fortjenesten. Det vil si at selv om vi økte uttaket 200% av et fond som om 100 år vil være enormt mye større så ville fondet fortsatt ikke bli brukt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...