Gå til innhold

Norge om 100 år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-Fiskeindustrien er den største industrien når det kommer til eksport

 

-Venstresiden er fortsatt i regjering

 

-Har fortsatt ikke fått OL siden Lillehammer

 

-Fortsatt det landet som drikker altfor mye etanol per innbygger

 

-Norge er blitt med i EU

 

-Har fortsatt minimalt med turister

 

-Drillo er blitt vekket til livet igjen etter han døde i 2017 og har blitt den faste landslagstreneren

Lenke til kommentar
En kommuniststat hvor alle tjener like mye, og kun kollektivtransport eksisterer.

8959434[/snapback]

 

Høyst sannsynlig, pluss at alt som kan være et snev av moro er forbudt. Alkohol, tobakk, skytevåpen og usunn mat blir bannlyst antageligvis. Vi for heller ikke ta noen valg selv, for kroppene våre er ansett som statens og de vet jo best hvordan man disponerer den. Så da må man fylle ut et skjema på fire sider for å drite....

Lenke til kommentar
En kommuniststat hvor alle tjener like mye, og kun kollektivtransport eksisterer.

8959434[/snapback]

 

Høyst sannsynlig, pluss at alt som kan være et snev av moro er forbudt. Alkohol, tobakk, skytevåpen og usunn mat blir bannlyst antageligvis. Vi for heller ikke ta noen valg selv, for kroppene våre er ansett som statens og de vet jo best hvordan man disponerer den. Så da må man fylle ut et skjema på fire sider for å drite....

8959550[/snapback]

I tillegg til "Sukkermonopolet" hvor man kan handle cola til blodpris.

Lenke til kommentar

Tja:

(Forøvrig kjeder jeg meg, slett ikke noe forsøk på å spre rasistiske ideer om at det vil bli en etnisk norsk minoritet eller at regjeringen ikke får ut fingeren ang. militæret. Takk :) ).

 

- Man kan ikke snakke bokmål uten å bli sett rart på av det meste av befolkningen, prøver man seg på nynorsk er det nærmest for kjetteri å regne. Man snakker enten gangster-norsk eller engelsk, som for øvrig er nesten helt like.

 

- Norge har fremdeles ikke byttet ut Hercules-flyene, og F-16-flyene ser ut som lappetepper.

 

- Den opprinnelige norske befolkningen er blitt en minoritet, og Holmenkollåsen er blitt en ghetto.

 

- Gatekjøkken med rare navn selger kjøttkaker og poteter med brun saus.

 

- Ibsen er et navn vi kun kjenner som navnet på en hydrogendrevet buss (takk til forordene i Pondus nummer X for inspirasjon til den).

Lenke til kommentar

Jei tror att vi znakker lit zånn her lizzm, viss fjortizzene for åverta helt.

 

Språket kommer til å være helt ødelagt iallefall, i hvert fall hvis den utviklingen man ser i dag fortsetter. :nei:

 

Som tidligere nevnt, alt morsomt er forbudt, man får ikke drite uten å betale skatt, og- ja, jeg er vel egentlig glad jeg er såpass gammel når den tid kommer at jeg sannsynligvis ikke kommer til å merke noe av det uansett.

Lenke til kommentar
En kommuniststat hvor alle tjener like mye, og kun kollektivtransport eksisterer.

8959434[/snapback]

 

Høyst sannsynlig, pluss at alt som kan være et snev av moro er forbudt. Alkohol, tobakk, skytevåpen og usunn mat blir bannlyst antageligvis. Vi for heller ikke ta noen valg selv, for kroppene våre er ansett som statens og de vet jo best hvordan man disponerer den. Så da må man fylle ut et skjema på fire sider for å drite....

8959550[/snapback]

 

Og så mi jo så klart betal en avgift til staten for alt oksygenet vi bruker :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...