Fanta4free Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hvordan trur du norge er om 100 år?? skriver mer utfylende etter vert trur du dey er skjedd noenen store endringer eller hva trur egentlig folke?? Endret 27. juni 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Tror kanskje vi har greid å kvalifisere oss til VM i fotball. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Tror kanskje vi har greid å kvalifisere oss til VM i fotball. 8959119[/snapback] Nice one! Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 -Fiskeindustrien er den største industrien når det kommer til eksport -Venstresiden er fortsatt i regjering -Har fortsatt ikke fått OL siden Lillehammer -Fortsatt det landet som drikker altfor mye etanol per innbygger -Norge er blitt med i EU -Har fortsatt minimalt med turister -Drillo er blitt vekket til livet igjen etter han døde i 2017 og har blitt den faste landslagstreneren Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg tror språket har endra seg masse, det har ikke endra seg så enormt fra 1900-2000 men verden har krympa utrolig mye og dermed tror jeg vi har mye mer engelsk dagligtale. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 En ting skal være sikkert og visst: Alle her inne er døde! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ikke nødvendigvis! Jeg skal bli en million milliard år jeg! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 En kommuniststat hvor alle tjener like mye, og kun kollektivtransport eksisterer. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Trodde ikke at man fikk slike skoleoppgaver på vg. Trodde også at det var skolefri nå, men den gang ei. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Tror kanskje vi har greid å kvalifisere oss til VM i fotball. 8959119[/snapback] hHAHAH Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 En kommuniststat hvor alle tjener like mye, og kun kollektivtransport eksisterer. 8959434[/snapback] Høyst sannsynlig, pluss at alt som kan være et snev av moro er forbudt. Alkohol, tobakk, skytevåpen og usunn mat blir bannlyst antageligvis. Vi for heller ikke ta noen valg selv, for kroppene våre er ansett som statens og de vet jo best hvordan man disponerer den. Så da må man fylle ut et skjema på fire sider for å drite.... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 En kommuniststat hvor alle tjener like mye, og kun kollektivtransport eksisterer. 8959434[/snapback] Høyst sannsynlig, pluss at alt som kan være et snev av moro er forbudt. Alkohol, tobakk, skytevåpen og usunn mat blir bannlyst antageligvis. Vi for heller ikke ta noen valg selv, for kroppene våre er ansett som statens og de vet jo best hvordan man disponerer den. Så da må man fylle ut et skjema på fire sider for å drite.... 8959550[/snapback] I tillegg til "Sukkermonopolet" hvor man kan handle cola til blodpris. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Tja: (Forøvrig kjeder jeg meg, slett ikke noe forsøk på å spre rasistiske ideer om at det vil bli en etnisk norsk minoritet eller at regjeringen ikke får ut fingeren ang. militæret. Takk ). - Man kan ikke snakke bokmål uten å bli sett rart på av det meste av befolkningen, prøver man seg på nynorsk er det nærmest for kjetteri å regne. Man snakker enten gangster-norsk eller engelsk, som for øvrig er nesten helt like. - Norge har fremdeles ikke byttet ut Hercules-flyene, og F-16-flyene ser ut som lappetepper. - Den opprinnelige norske befolkningen er blitt en minoritet, og Holmenkollåsen er blitt en ghetto. - Gatekjøkken med rare navn selger kjøttkaker og poteter med brun saus. - Ibsen er et navn vi kun kjenner som navnet på en hydrogendrevet buss (takk til forordene i Pondus nummer X for inspirasjon til den). Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jei tror att vi znakker lit zånn her lizzm, viss fjortizzene for åverta helt. Språket kommer til å være helt ødelagt iallefall, i hvert fall hvis den utviklingen man ser i dag fortsetter. Som tidligere nevnt, alt morsomt er forbudt, man får ikke drite uten å betale skatt, og- ja, jeg er vel egentlig glad jeg er såpass gammel når den tid kommer at jeg sannsynligvis ikke kommer til å merke noe av det uansett. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Nuclear wasteland. Akkurat som 90% av resten av verden. Endret 27. juni 2007 av lago Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 En kommuniststat hvor alle tjener like mye, og kun kollektivtransport eksisterer. 8959434[/snapback] Høyst sannsynlig, pluss at alt som kan være et snev av moro er forbudt. Alkohol, tobakk, skytevåpen og usunn mat blir bannlyst antageligvis. Vi for heller ikke ta noen valg selv, for kroppene våre er ansett som statens og de vet jo best hvordan man disponerer den. Så da må man fylle ut et skjema på fire sider for å drite.... 8959550[/snapback] Og så mi jo så klart betal en avgift til staten for alt oksygenet vi bruker Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Og så mi jo så klart betal en avgift til staten for alt oksygenet vi bruker 8962379[/snapback] Nei, vi må betale en miljøavgift for alt CO2 vi puster ut igjen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Og så mi jo så klart betal en avgift til staten for alt oksygenet vi bruker 8962379[/snapback] Nei, vi må betale en miljøavgift for alt CO2 vi puster ut igjen. 8962477[/snapback] Begge deler Lenke til kommentar
DNA Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Tror kanskje vi har greid å kvalifisere oss til VM i fotball. 8959119[/snapback] Haha, det skjer aldri Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 trur det har kommet eget muslimsk parti her i norge vertfall med alle de som er her så trur jeg de kommer opp i makta siden det kommer fler og fler og til slutt vill vi ligge her og vere muslimer vi også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå