Vizla Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 okey ned der med maten? Korrekt Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Etter mange timer med overlord spilling så gikk det plutselig opp får meg at jeg ikke viste hva det der ene symbolet med en hånd og 2 sverd betyr (trykk på tab), det vises i %. Hva betyr det ? Endret 30. juni 2007 av AllColer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Etter mange timer med overlord spilling så gikk det plutselig opp får meg at jeg ikke viste hva det der ene symbolet med en hånd og 2 sverd betyr (trykk på tab), det vises i %. Hva betyr det ? 8973971[/snapback] Det står for gjennomsnittet av hvor "slagkraftig" du er. Jo kraftigere våpen minions har, jo høyere. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 snakker om overlord, tenkte å kjøpe det selv, men jeg har ett lite spørsmål først. Er det multiplayer på det? og isåfall, hvordan fungerer den? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ok, håper noen kan hjelpe her. Stedet er Evernight. Holder på å ta disse Oberon`s root nodes og har siste igjen. Kommer til et punkt der det tydeligvis skal vris på den i bildet for at en bru skal komme over, men jeg klarer ikke å finne inngangen for å komme til der Noen tips? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Du må gå rundt. Ser du har en annen fire-spell der. Hvordan byttet man spell? Jeg har fått et par, men finner ikke noen knapp for å bytte spell. Endret 1. juli 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Hjelper kanskje å lese manual eller readme? F1-F4 bytter spells. Dere har en merkelig måte å spille spillet på syns jeg. Med ett det kommer et MINSTE lite hinder, er det å quitte, poste her, lese svaret og gå videre. Hva med å spille og finne ut selv? Trenger dere help for å tørke dere i rompa også? Endret 1. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Mener du da opp ved Oberon eller ned til venstre? Er flere alternativer og jeg føler jeg har vært i alle og lett i hver krok Den spell`en ble automatisk byttet med fireball da jeg fant den, og jeg fikk kun beskjed om at den var å regne som fireballs storebror eller noe lignende.. Hvor jeg fant den klarer jeg ikke å huske nå desverre.. Edit: Saxon, hold deg til ting du har greie på du, for du vet ikke en dritt om hvordan andre her spiller og ikke la deg tro du vet så mye bedre enn alle andre Edit2: Bitex var navnet, Saxon var avatar. (bra band btw) Endret 1. juli 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Hjelper kanskje å lese manual eller readme? F1-F4 bytter spells. Jaha.. Kansje ta en titt selv ? F1 til F8 bytter spells. Endret 1. juli 2007 av Vizla Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Eh egentlig f1 til f12 bytter spell. archongamer: for å komme på andre siden så må du gå rundt og du må ha blue minions for å krysse vannet for så å gå inn i en hule, etter du har vært i den hulen kommer du ut i andre enden på andre siden der på bildet og da kan du skru den greie for og gå tilbake. btw jeg gikk rundt i time vis i evernigth og skjønte ikke hvordan jeg eller hva jeg skulle gjør for og ta de 2 røttene som var igjen, og siden gnarl hele tiden sa jeg trengte blues så gikk jeg jo selvfølgelig rundt og lette etter blues, lite viste jeg at de ikke engang var i evernigth, det fant jeg først ut når jeg ble dritt lei og gikk for og gjøre noen andre quest i mellom tida. Edit: har begynt og gå opp for meg at spill har begynt og forandre seg en god del siden tida når spill var slik at når du skulle inn en dør av 10stk så var self 9 dører låst og den riktige var slef åpen, ha. Endret 1. juli 2007 av AllColer Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Eh egentlig f1 til f12 bytter spell. Sikker ? F5 til F8 lager lyd uansett om jeg har det eller ikke, men F9-F12 gjør ikke det edit: Sjekket akuratt manualen, touchè Endret 1. juli 2007 av Vizla Lenke til kommentar
ByS0 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Trenger hjelp til oppdraget.."Find a way to the other side of the mountain"... Problemet er at jeg ikke finner veien :!: 8971815[/snapback] Har samme problem, Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Trenger hjelp til oppdraget.."Find a way to the other side of the mountain"... Problemet er at jeg ikke finner veien :!: 8971815[/snapback] Har samme problem, 8981013[/snapback] Gjør dere ferdig i Evernight først. Drep bossen, vips ei hule. Lenke til kommentar
Spartan_brede Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hei Jeg kom til skade for å drepe en uskyldig og spratt opp på 3% på måleren av ondskap. Senere løste jeg et oppdrag på den gode måten og falt ned til 1%. Planen var å gå for å avslutte spillet med beste samvittighet. Så det jeg lurer på er om jeg vil falle til 0% ved å fullføre oppdragene på godt vis, eller om måleren aldri vil gå ned på null slik at jeg burde bytte strategi til å bli max ond. Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Sånn lite spørsmål, Hvorfor spiller du Overlord: Think Evil, Breed Evil, Control ALL! hvis du skal være snill?? Lenke til kommentar
Farmus Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 dette spillet var kort ikke mer enn 20-25 timers spilletid.. ikke gikk det ann å fortsette etterpå heller Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Sitter fast rett etter der du er. Har fått tak i maten og får valget mellom å gå på portalen eller ta maten, men minionsene mine vil ikke gå helt opp på portalen. Hva skal jeg gjøre? Edit: Rett etter der trådstarter var på første bildet... Endret 1. juli 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Sitter fast rett etter der du er. Har fått tak i maten og får valget mellom å gå på portalen eller ta maten, men minionsene mine vil ikke gå helt opp på portalen. Hva skal jeg gjøre? Edit: Rett etter der trådstarter var på første bildet... Kall tilbake alle minions. Den behøver ikke stå helt 100% riktig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hva er forskjellen på å være snill med landsbyfolk og å drepe dem, egentlig? Har det noe å si? Annet enn at det står "You have Oppressed the townsfolk of Spree. Now they officially hate you". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå