Tordenflesk Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Ja, jeg sitter da altså fast her: Jeg har ikke nok livskraft til å skaffe minions, og en Overlord kan tydeligvis ikke hoppe ned å hente pinnen . Alle senger og hull er tomme for halflings. Hvordan i huleste skal jeg kunne få tak i flere minions? Endret 27. juni 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Beste stedet er det første stedet du spawner, hvor du har sauene Så kan du bare bruke portal for å komme tilbake til der du var. ( PS: Sauer respawner for hver gang du går inn/ut av portaler ) Andre gode steder er der du finner hive til grønne og røde. Blå finner du mye av i skogen Endret 27. juni 2007 av Vizla Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Det var jo enkelt nok, at jeg ikke tenkte på det Nå sliter jeg med Melvin. Selv med 15 Minions og plenty fireballs klarer jeg ikke ta mer enn halv-parten av livet hans før fett-lasset dreper meg. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ah, Melvin var ekkel. Bare fyr løs med fireball, minions og sverd. Når han skal til å hoppe trekker du alle unna, rince and repeat. Når han begynner å rulle bare løper du rundt når han ruller, og når han stopper fyrer du løs. Pass deg når han begynner å rulle igjen. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Usj, hvordan får jeg tak i blå Minions? Sånn jeg forsto det av "Yoda" skulle jeg finne noe som tilhørte de blå. Ingen peil på hvor jeg skal lete. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 sliter også med å finne blue minions Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg slitter fast i the brewery, øverste etage, har funnet 2 pinner til hjulet. Men finner ikke den siste. Dog siden jeg gikk til tårnet (via portal+autosave) idet jeg stappa inn den andre, kan det være spillet har bugga.. Og i så fall må jeg begynne helt på nytt Endret 28. juni 2007 av Eremal Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Heavens Peak *host*Vet det, men hva skal jeg gjøre der? Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er ei hule som er omgitt av gift (du må ha grønne minions for å fjere den) Bare let litt rundt i Heavens Peak, så finner du nok frem Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Fikk tak i grønne minions oppe i alve-skogen til "venstre" for mellow hills. Nå har jeg kommet meg inn i de blås hule. Problemet jeg har nå er hvordan jeg skal befri de blå minions som er fanget av fuglene rett etter jeg finner "blue hive" Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har du screen ? Kan ikke huske noe om at de er fanget av fugler Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er enkelt. Du skal bruke en minion til å plukke opp et egg, løpe med egget til den lille land-lappen til venstre på bildet, slippe egget, og løpe opp. Oppe sammen med deg har du en haug med flamme-minions som står og hiver flammer på fuglene. Slik fortsetter du til alle fuglene har blitt drept. Da kommer de fangede minion'ene løpende til deg. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 evt kan du flytte brune minions ned på stranda, og sette en marker der, og ta med et egg med en blue minion bort til dem. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 evt kan du flytte brune minions ned på stranda, og sette en marker der, og ta med et egg med en blue minion bort til dem. 8966580[/snapback] Forsåvidt, men da risikerer du at de blir drept også. Har du ti-femten røde minions stående oppe med deg, tar det bare noen sekunder å ta ut fuglene. Lenke til kommentar
smy Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) hvor er de red minons? og hva er den item i sjøe i starten ved sauen Endret 29. juni 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 hvor er de red minons? og hva er den itmet i sjøe i starten ved sauen 8971676[/snapback] Hint: Kjøkken Du får ikke hentet den gjenstanden før du får blue minions Lenke til kommentar
smy Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 hvor er de red minons? og hva er den itmet i sjøe i starten ved sauen 8971676[/snapback] Hint: Kjøkken Du får ikke hentet den gjenstanden før du får blue minions 8971748[/snapback] okey ned der med maten? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Trenger hjelp til oppdraget.."Find a way to the other side of the mountain"... Problemet er at jeg ikke finner veien :!: Endret 29. juni 2007 av Terje22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå