Lola Pagola Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Dataen min er stappfull av dill og dall som jeg ikke vet hva er og hvor befinner seg. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få frigjort plass, har lett og lett etter store skjulte filer, men har ikke funnet så mange som det burde være. Masse småtterier rundt omkring også. Så da tror jeg jeg trenger et diskoppryddnings program. Har søkt mye på nettet, men finner så mye, og vet ikke hva som er det beste. Det må være gratis. Noen andre tips i hvor man finner ting som skjuler seg og fyller opp dataen? Håper noen kan gi meg noen bra tips, helst som dere har prøvd ut selv. Vet det finner endel "skumle" programmer der ute og. Edit: Oppsumering: Så, etter å ha kjørt CCleaner fikk jeg frigjort 9GB. Etter east tec eraser trodde jeg jeg hadde fått mer plass, men ser nå ut som om den bare flyttet noen giga over fra c: disken til d:disken. Endret 30. juni 2007 av Wilhelmina Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det mest brukte og anbefalte programmet til å fjerne midlertidige filer og rydde litt elles på PC-en er CCleaner. Lenke til kommentar
Lola Pagola Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Det mest brukte og anbefalte programmet til å fjerne midlertidige filer og rydde litt elles på PC-en er CCleaner. 8958636[/snapback] Ok, takk skal du ha, da prøver jeg det nå..., krise i heimen haha! Lenke til kommentar
Lola Pagola Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Tusen takk igjen, kjørte programmet nå, fikk frigjort 9 gb!!! Fantastisk! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) 9gb!? har vært borti 3gb tror jeg på det meste, men 9gb... Endret 28. juni 2007 av hernil Lenke til kommentar
Lola Pagola Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 9gb!? har vært borti 3gb tror jeg på det meste, men 9gb... 8963573[/snapback] Kanskje jeg kan komme i guinnes?? Hadde iallefall 6 gb ledig istad, nå er det litt over 15 ledig. Men har jo ikke gjort det siden jeg fikk dataen for 2 år siden da. Sikkert mye dritt i krokene. Men har fortsatt endel plass jeg ikke aner hva er brukt til. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hahaha. CCleaner gjør underverk Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 etter man har kjørt CCleaner, kan man kjøre East-Tec Eraser 2007 . den er ikke gratis men har en trial versjon. East-Tec Eraser 2007 rydder opp i alt som heter "deleted files" ( resten som ligger igjen etter rensing ) http://www.east-tec.com/consumer/eraser/index.htm ( fikk min eksemplar gjennom giveaway of the day, gratis ) http://www.giveawayoftheday.com/ lykke til Lenke til kommentar
Lola Pagola Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 etter man har kjørt CCleaner, kan man kjøre East-Tec Eraser 2007 .den er ikke gratis men har en trial versjon. East-Tec Eraser 2007 rydder opp i alt som heter "deleted files" ( resten som ligger igjen etter rensing ) http://www.east-tec.com/consumer/eraser/index.htm ( fikk min eksemplar gjennom giveaway of the day, gratis ) http://www.giveawayoftheday.com/ lykke til 8965194[/snapback] Oj, tusen takk, her lærer man noe nytt! Hadde aldri funnet ut ellers hehe. Skal prøve den og, så får jeg se om dataen blir fin og ren! Lenke til kommentar
morvik Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg har sotte rekord Etter 12%: 26GB gone me East-tec eraser Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg har sotte rekordEtter 12%: 26GB gone me East-tec eraser 8974405[/snapback] velkommen til dette forumet bra gjort ! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Altså 11,6 dauflesk fjernet. Er det noe mer man kan gjøre da? Hvor ofte er det lurt å kjøre slike programmer?[/font] 8958326[/snapback] CCleaner kan man kjøre hver dag. den andre 1 gang i uke/måneden kanskje ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå