Lola Pagola Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Feilpostet dette dette, er et annet sted Endret 29. juni 2007 av Wilhelmina Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er mulig å ødelegge batteriet ved å ha det konstant oppladet. Slike batteri må brukes. Bråk kan antagelig komme fra viften. Viftebråk er et ganske kjent problem, små vifter er særlig utsatt. Lenke til kommentar
Lola Pagola Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Det er mulig å ødelegge batteriet ved å ha det konstant oppladet. Slike batteri må brukes.Bråk kan antagelig komme fra viften. Viftebråk er et ganske kjent problem, små vifter er særlig utsatt. 8962463[/snapback] Å? det visste jeg ikke, at batterier kan bli ødelagt av konstant strøm.... Bråket kommer nok fra viften ja, men jeg synes det er ekstremt mye bråk, selv når den ikke jobber særlig hardt. Er dette noe spesielt for acer? Men det er vel ikke noe man kan gjøre med det. Bare innmari surt at en av grunnene til at jeg kjøpte denne maskinen var at den bråkte aller minst av alle de jeg vurderte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå