Gå til innhold

Forskjelen på ulike produsentar med same GPU.

Arne

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg tenkte at eg skulle kjøpe eit 360mb 8800 GTS grafikkort til ein pc eg planleggjer, og eg lurte litt på kva som er forskjelen frå dei forskjelege, t.d XFX, Gainward, 3DClub, Asus, osv. Eg har planlagt enten asus eller gainward, og eg lurer litt på kva eg har å vinne på dei to.

Takk for svar!

Nytt spørsmål, sjå #5!

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Eg tenkte at eg skulle kjøpe eit 360mb 8800 GTS grafikkort til ein pc eg planleggjer, og eg lurte litt på kva som er forskjelen frå dei forskjelege, t.d XFX, Gainward, 3DClub, Asus, osv. Eg har planlagt enten asus eller gainward, og eg lurer litt på kva eg har å vinne på dei to.

8958210[/snapback]

Kortene er vel stort sett like, så man får nesten gå for designet :thumbup:

Lenke til kommentar

Okidoki! :)

Takk for svar!

Forresten, ei sak til:

Eg skal kjøpe meg pc no, og eg vil helst gå for noko som eg slepp å oppgradere etter eit halvt år (eg er ingen hardcore gamer) men eg må i alle fall kunne køyre spela på midi-high i eit år++. Vil det då vere ei god invistering å kjøpe "fullversionen" av 8800 GTS som har 640mb, eller lavprisversionen med 320mb? Det er jo nesten tusen kr ekstra, men om det kan føre til at eg kan ha kortet i eit halvt år til, så legg eg med glede ut det beløpet. :)

Lenke til kommentar
Okidoki! :)

Takk for svar!

Forresten, ei sak til:

Eg skal kjøpe meg pc no, og eg vil helst gå for noko som eg slepp å oppgradere etter eit halvt år (eg er ingen hardcore gamer) men eg må i alle fall kunne køyre spela på midi-high i eit år++. Vil det då vere ei god invistering å kjøpe "fullversionen" av 8800 GTS som har 640mb, eller lavprisversionen med 320mb? Det er jo nesten tusen kr ekstra, men om det kan føre til at eg kan ha kortet i eit halvt år til, så legg eg med glede ut det beløpet. :)

8960478[/snapback]

Det avhenger av hvilken skjermoppløsning du kjører. Kjører du 1680x1050 eller høyere bør du vurdere 640MB versjonen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke vurdert 640mb versjonen i det hele tatt, rett og slett fordi du får GTX for rundt 4150,-, mens endel GTS kort koster rundt 3000-3500..

Skulle jeg ha kjøpt nå så hadde jeg enten kjøpt det billigste GTS kortet jeg klarte å finne - eller gått rett på GTX. Men det var bare mine tanker ..

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke vurdert 640mb versjonen i det hele tatt, rett og slett fordi du får GTX for rundt 4150,-, mens endel GTS kort koster rundt 3000-3500..

Skulle jeg ha kjøpt nå så hadde jeg enten kjøpt det billigste GTS kortet jeg klarte å finne - eller gått rett på GTX. Men det var bare mine tanker ..

Lenke til kommentar

...

No ba eg deg eigentleg ikkje om å seie det same på nytt at. Eg klarar godt å forstå kva du meiner, og du treng ikkje seie det same to gonger. Har du ikkje meir fornuftige ting å kome med, så lar du være å poste i tråden.

Lenke til kommentar

8961105[/snapback]

Det er et viktig moment du glemmer her. 8800GTS kortet er veldig langt (hele 22.9 cm), men 8800GTX/8800 Ultra kortene er ENDA lengre, hele 27cm. Det er ikke alle kabinettene som har plass til 8800GTX kortene. De må vurderes ved valg av skjermkort. Dette var hovedgrunnen til at jeg valgte 8800GTS istedet for 8800GTX. Jeg hadde såvidt plass til 8800GTS i min PC.

Har du plass nok i kabinettet (midi-tower eller større) så er jeg enig med deg at man bør velge 8800GTX om man har penger nok. Alternativt kan man kjøpe et billigere kort og vente til neste generasjons Nvidia kort kommer til Jul (G90 GPU'en).

Jeg er veldig fornøyd med min 8800GTS og merker ikke dårlig FPS i noen spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...