Krom-stag Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei igjen! For noen dager siden var jeg ute i skogen å tok litt bilder, så gikk jeg forbi et tre, da så jeg denne karen her : . Også bladet. Fint med kritikk Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Ingen som har noe å si om bildene? Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Likte godt det første bilde. Dog så synes jeg du kunne gjort litt med fargene. De ble litt tam. Sett bort ifra d så ligge fokus riktig(etter min mening) og du har absolutt brukt komposisjonsprinsippet. Bilde av bladet er fint d, men kanskje litt kjedelig. litt friskere farger? Eirik:) Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Likte godt det første bilde. Dog så synes jeg du kunne gjort litt med fargene. De ble litt tam. Sett bort ifra d så ligge fokus riktig(etter min mening) og du har absolutt brukt komposisjonsprinsippet. Bilde av bladet er fint d, men kanskje litt kjedelig. litt friskere farger? Eirik:) 8962285[/snapback] Takk. Enig i at fargene på bladet var litt kjedelige.. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Ingen fler som har lyst til å gi litt kritikk? Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg ville ha kuttet av litt på høyre side på sneglebildet. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg ville ha kuttet av litt på høyre side på sneglebildet. 8968062[/snapback] Var dette bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå