Nimrad Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg lurer rett og slett på om det er mulig og importere en iPhone til Norge og kunne bruke den her? Apple har jo en avtale med AT & T som gjør at alle telefonene er låst til det abonnementet, men er det mulig og låse den opp? Og støtter den forresten det GSM-nettet vi bruker i Norge? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hovedproblemet ditt er vell at du må binde deg til et amerikansk abbonement i 2 år. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Den skal ha GSM 900/1800 så den skal funke her hjemme. Om du får brukt den er jo en annen sak, den er nok SIM låst, samt du må kjøpe den med abo. For min del ble denne uaktuell å vurdere å importerte/låse opp da den ikke har MMS engang... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) jeg tror du kanskje trenger et amerikansk postnr. for å tegne et abonnementet fra operatøren iPhone er låst til. så hvis du må kjøpe et hus/en leilighet i USA kan det nok gjøre iPhone litt vel dyr. (selv om den ikke er billig fra før [Clicky] ) Endret 28. juni 2007 av hernil Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg tror ikke det er så vanlig med operatørlås i USA (arrester meg om jeg tar feil). Man binder seg jo uansett til et tidsbestemt abbonement. Det som derimot er vanlig er branding av telefoner. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg tror ikke det er så vanlig med operatørlås i USA (arrester meg om jeg tar feil). Man binder seg jo uansett til et tidsbestemt abbonement. Det som derimot er vanlig er branding av telefoner. 8962776[/snapback] Nettopp, og denne brandingen til AT&T vil nok gjøre at mye funksjonalitet ikke virker med andre abo... (om man skulle få den til å funke i det hele tatt) Lenke til kommentar
butare Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg tror ikke det er så vanlig med operatørlås i USA (arrester meg om jeg tar feil). Man binder seg jo uansett til et tidsbestemt abbonement. Det som derimot er vanlig er branding av telefoner. 8962776[/snapback] Du er herved arrestert. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvis du nå til tross for alt dette skulle klare å få tak i en som ikke er operatørlåst må du sende den inn til Apple for å få satt inn SIM kortet. Meget brukervennlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå