formann Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 vil foreslå vapochill ja. men dropp vannkjølingen, og kjøp en prometia til å kjøle ned GPU oxo. Lenke til kommentar
njub Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 jeg har sett litt rundt og lurer på om denne http://www.theoverclockingstore.co.uk/prod...p?codeid=812645 er noe ,eller er det noen som kan fikse litt på den? annet hovedkort,skjermkort osv? plz help den beste solution skal ha det beste i denne amd bedre en p4 til gaming? Lenke til kommentar
njub Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 vilken hovedkort anbefaller du til prometia? hva er best av amd og p4 til spill? (lyst på amd) vilke hardisker burdet jeg velge? er denne hardisken noe jeg burdet velge? http://www.lian-li.com/product.php?action=...iewPD&prdid=397 burdet jeg ha egne hardisker til feks operativsystem spill og filmer,musikk? og hva er denne saken? http://www.theoverclockingstore.co.uk/prod...p?codeid=800608 hvor får man tak i det god saken som dekker kjøle røret til cpu? http://www.theoverclockingstore.co.uk/prod...large812645.jpg Lenke til kommentar
getit Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Når jeg ser på spørsmålene dine, lurer jeg på hva du kan og vet og hva du ikke vet. Men jeg tror ikke det er noe for deg å drive med dette. Kjøp den beste ferdig-PC'en du får tak i du, - eller skaff deg en som ordner opp for deg. Jeg tror ikke det er noe for deg å bygge PC nå nei. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 LOL, du burde nesten sperres litt for spamming, du njub. :wink: Hvis du virkelig har så mye penger som du sier så kjøper du Prometeia fra sverige eller danmark. Geforce FX, P4 3.06 og resten jeg sa til deg. Monteringa er vanskelig for en "n00b". Du burde altså la noen som bor i nærheten bygge for deg.(en med erfaring). Vannkjøling er for GPU, HDD, NB og eventuelt RAM. Detta koster virkelig flesk men hvis du har 60k går det fett. Det må bli en del skjæring i kabinettet osv, noe som er litt vanskeligere enn å bare koble til en HDD til hovedkortet lissom... Men hvis du virkelig realiserer detta, får du den kraftigste maskina jeg noensinne har hørt om. Da sparker du UTROLIG mange FPS over skjermen skal jeg si deg. Da har du PC for MANGE år... Ellers noe? Dr.X Lenke til kommentar
njub Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 getit,jeg lurer på det jeg spurte om ikke hva jeg burdet ha,kjøpe Lenke til kommentar
forum1234 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 ViewSonic VG900B 19 LCD-skjerm, TCO-95, Sort 1280x1024, 170 graders horisontal innsynsvinkel, kontrast 600:1 Pris: 8966,- (ekskl. MVA) 11118,- (inkl. MVA) www.quad.no Dette er en JÆVL* feit skjerm. Snakker av erfaring. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 kjøp denne: http://www.apple.com/no/powerbook/index17.html til 32000kr bruk resten på vanlig pc 8) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Da har du PC for MANGE år Det var vel å ta litt hardt i...? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Da har du PC for MANGE år Det var vel å ta litt hardt i...? Hvis han kjøper en 3.06 og klokker den til ca. 4 Ghz eller mere[prometeia] og har geforceFX og 2x 200Gb i Raid0 eller noe, har han en VEEELDIG bra PC for hvertfall tre år. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Du må ikke glemme de "verste" logitech høytalerene da, z680 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Du må ikke glemme de "verste" logitech høytalerene da, z680 Klipsch Promedia 5.1 er enda mye bedre enn Logitech sine. 200Watts bass (Ja, "vanlige" Watt) og ca 80Watt per satelit gjør denne til vinneren. over 100db klarer ikke Logitech'en, men spørsmålet er om man trenger det? Lenke til kommentar
Richter Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hva er vitsen med å bruke så mye penger på en maskin? Kjøpte akkurat en P4 2,53b, Radeon 9700, 1Gb ddr ram og testvinneren 22" Nec FP1355. Brukte ca 27 laken, denne kan du i tillegg klokke opp lett til 2,85.. pluss sette opp Radeon kortet endel.. Enkelt å få solgt når FX kortet kommer , pluss at du ikke kaster bort en haug kasser med pils på å kjøpe IDIOT CPU`ene som koster dobbel pris. Selv om jeg har god råd kaster jeg ikke bort penger av respekt for Mammon!. Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 njub: Gi den mest overkåte pc freaken (som tenner på cpu'er og grafikk kort) du klarer å finne eller folka som er ansvarlig for overklokking.no 60.000 spenn i handa å be han kjøpe de beste han/de får tak i!! Så når du har kjøpt de beste hardware + de beste av kjøling. Så ka han/de overklokke det til det sykeste! :google: bare mitt råd (jeg ville gjort det vis jeg hadde for mye penger og ville bli kvitt det ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå