Teig Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Har drivd å tenkt litt på nytt design til hjemmesiden min, og jeg har da satt sammen dette i Photoshop. Kunne tenke meg litt kritikk på alt som kan forbedres egentlig Galleriet til høyre er et flash galleri fra Photoshop litt modifisert. Endret 27. juni 2007 av hakhag Lenke til kommentar
Teig Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Uhm... hvis du hinter til at jeg har kopiert den siden der har jeg ikke det. Jeg har faktisk aldri sett den før. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Ingen som har noe kritikk her? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvis det hadde vært en webside og ikke et bilde kunne jeg gitt kritikk. Bortsett fra det, så la jeg ikke merke til menyen før jeg så på bildet for andre gang. Med laptopskjermen litt bakover blir den bortimot usynlig. Jeg ville kanskje prøvd med lysebrun eller grå istedenfor den mørkebrune fargen. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Bytt ut alle fontene med noe mer gjennomtenkt, bruk rene fonter som ikke er så bold, det tar seg mye bedre ut på et fotogalleri. @tsg1zzn: Hvis du hater bilder av websider så sinnsykt kan du holde deg langt unna de trådene med bildeutkast av websider i hvert fall! At du aldri kan skjønne dette, herregud... Lenke til kommentar
Teig Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Takk for kritikk Har du noen anbefalinger til fonter som er fine å bruke? Og hva synes du/dere om fargene? Lenke til kommentar
nercix Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Sans type skrifter er bra på websider. Veldig dårleg farge på menyen oppe til høgre. Skiljelinja midt på burde vere meir diskret. Har litt problem med skuggelegginga på sida. Ser fram til at du får eit skikkeleg heimesideutkast Lenke til kommentar
Teig Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Kan du utdype hva som var galt med skyggeleggingen? Lenke til kommentar
nercix Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Den på sett å vis unaturleg. Sjå t.d. på bladet. Det har skugge nede til høgre, lys oppe til venstre. Sjølve 'headerboksa' ser ut til å bule utover, og har ei lykjelde litt nede, midt på. Det klaffar med andre ord ikkje heilt i hop. Så kjem ei tekstboks lenger nede på sida, med omlag same skugge som headeren. Mitt forslag: Endre på skuggen til bladet, og vurdere ei anna ramme til boksane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå