janid1967 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei Har problem med å MMS og WAP på en Nokia 6131. Dette er ikke min telefon, men jeg vet at ting har fungert før, hvilket tyder på at noe i oppsettet er endret. Mobilen har Telenor abo, og jeg har vært på telenormobil.no og sendt både MMS- og WAP-oppsett til mobilen. Dette er mottatt og akseptert, men det gjorde ingen forskjell. Symptomer: Kan ikke sende / motta MMS. MMS blir liggende i utboks. Forventet mottak av MMS havnet tilslutt på de private sidene hos telenormobil (mottok SMS om dette.) Ved forsøk på å WAP'e, får jeg melding "Pakkedata-tilkopling ikke tilgjengelig" først, deretter melding "Kopling ikke tilgjengelig" Tips folkens? Lenke til kommentar
janid1967 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Det ordnet seg selv med å fikle litt i oppsett og/eller ved å slå mobil av og på. Lenke til kommentar
sonicdeathmonkeys Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hva gjorde du? Trenger litt hjelp jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå