Andreashoftun Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 heisann vurderer å invistere i noe ordentelige headset. lurer derfor på hvor viktig det er med valg av mp3 spilerens output. jeg vet at f.eks cowon d2 har en output på 74 mw, men jeg kunne godt tenkt meg clix2 som kun er på 34 mw. vil dette være for lite, da med tanke på beyrdynamic dt770? (32 el. 80 ohms versjonen) og er det noen som vet hva outputen på SE w850i er, så jeg har en referanse å gå etter? takker for svar Lenke til kommentar
JensL Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg har bare såvidt prøvd DT770-32 på bærbare greier, men har selv en DT990-32 som er rimelig lik, og den fungerer veldig så bra på ting med lav utgangseffekt. Jo mer effekt, jo bedre blir det selvfølgelig, men jeg tviler på du hører noe særlig forskjell på en D2 eller Clix2. Kvaliteten på de andre komponentene har antakeligvis mer å si. En DT770-80 vil nok trives best med mest mulig effekt, men den er også helt grei med bærbare ting. Den gir deg bare en god grunn til å shoppe bærbar forsterker. ;-) Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hvis du ikke har planer om å investere i en hodetelefonforsterker i nærmeste framtid er jeg redd du må ta til takke med 32 ohms utgaven. 80 ohm blir litt i meste laget for en spiller med en utgangseffekt på bare 34 mw. Men det er vel ikke så gigantisk stor forskjell da, du får fremdeles veldig god lydkvalitet. Endret 27. juni 2007 av dir3 Lenke til kommentar
Andreashoftun Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 da blir det clix2 og 32-ohms dt770 takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå