Gå til innhold

Kreta - Tips til ting å se/gjøre der?

Anbefalte innlegg

Håper jeg ikke tar opp et allerede eksisterende spørsmål når jeg fyrer løs her.

Skal til Kreta i morgen.

Hva er det som kan være verdt å få med seg der? Til dere som eventuelt allerede har vært der.

Skal være der i 2 uker, så tar nok å leier bil i noen få dager for å kjøre litt rundt på øya.

Interesser jeg har fra før er: Dykking og Gokart.

Takk. :)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal til Kreta 5.07. og vi skal værtfall en tur innom badeland der. Hvor skal du scotty? jeg skal til Rethymon eller hva det heter der.. : )

8969672[/snapback]

Skal nok innom badelandet jeg også. Jeg bor i Rethymno, Theo beach hotel.

Du får si ifra når du har kommet frem ;) Er en internettkafe rett ved siden av turistinfo bygningen, ved vannet, litt før fortet/borgen.

Lenke til kommentar
Skal nok innom badelandet jeg også. Jeg bor i Rethymno, Theo beach hotel.

Du får si ifra når du har kommet frem  ;)  Er en internettkafe rett ved siden av turistinfo bygningen, ved vannet, litt før fortet/borgen.

8988657[/snapback]

Hotellet vi skal bo på heter Lits'a ettellerannet :yes:

Skal ta kontakt her jeg når jeg kommer nedover, blir nok og oppsøke en nettkafè på meg også! Så da kan vi sikkert møtes!

Lenke til kommentar

Et hett tips: Ikke bruk så mye tid i badelandet, om du tar de togene der til og fra (som tar deg dit klokka X og henter deg klokka Z). Bruk heller mer tid på Pista racing-banen tvers over "gata", hehe. Skikkelig go-kart der, med litt klasse - ergo, ikke noe glatt liten fjollbane med svette hjelmer osv :D).

Lenke til kommentar
Et hett tips: Ikke bruk så mye tid i badelandet, om du tar de togene der til og fra (som tar deg dit klokka X og henter deg klokka Z). Bruk heller mer tid på Pista racing-banen tvers over "gata", hehe. Skikkelig go-kart der, med litt klasse - ergo, ikke noe glatt liten fjollbane med svette hjelmer osv :D).

9003038[/snapback]

Vi har leid bil :)

Skal til badelandet nå om ikke så lenge, for så å dra over til gokarten.

Var på gokarten for et par dager siden også, kjørte leiekartene, spurte om man kunne leie profesjonelle karter(har gokart selv), det kunne man...

Men bakakselen var ødelagt, de har fikset det nå.. :)

Lenke til kommentar

9003038[/snapback]

Vi har leid bil :)

Skal til badelandet nå om ikke så lenge, for så å dra over til gokarten.

Var på gokarten for et par dager siden også, kjørte leiekartene, spurte om man kunne leie profesjonelle karter(har gokart selv), det kunne man...

Men bakakselen var ødelagt, de har fikset det nå.. :)

9006927[/snapback]

Pass opp for tjukke grekere i barmage, de får usannsynlig god fart ned bakken fra starten der :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...