Scotty Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Håper jeg ikke tar opp et allerede eksisterende spørsmål når jeg fyrer løs her. Skal til Kreta i morgen. Hva er det som kan være verdt å få med seg der? Til dere som eventuelt allerede har vært der. Skal være der i 2 uker, så tar nok å leier bil i noen få dager for å kjøre litt rundt på øya. Interesser jeg har fra før er: Dykking og Gokart. Takk. Endret 27. juni 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ta en titt her: http://www.kretainfo.no/ Var der i fjor sommer. Anbefaler å gå Samaria-ravinen, et besøk på den utrolige stranden Elafonisis og en tur eller 2 til Chania (hvis du skal bo i nærheten). Badelandet er også veldig bra http://www.limnoupolis.gr/ God tur! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Ok, takktakk! Men da er det bare å pakke, må dra til Gardemoen kl 1. Det er bare å skrive mer om deres erfaringer med forskjellige aktiviteter osv! Titter nok innom dene tråden når jeg har nådd Kreta. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg skal til Kreta 5.07. og vi skal værtfall en tur innom badeland der. Hvor skal du scotty? jeg skal til Rethymon eller hva det heter der.. : ) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg skal til Kreta 5.07. og vi skal værtfall en tur innom badeland der. Hvor skal du scotty? jeg skal til Rethymon eller hva det heter der.. : ) 8969672[/snapback] Skal nok innom badelandet jeg også. Jeg bor i Rethymno, Theo beach hotel. Du får si ifra når du har kommet frem Er en internettkafe rett ved siden av turistinfo bygningen, ved vannet, litt før fortet/borgen. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Skal nok innom badelandet jeg også. Jeg bor i Rethymno, Theo beach hotel.Du får si ifra når du har kommet frem Er en internettkafe rett ved siden av turistinfo bygningen, ved vannet, litt før fortet/borgen. 8988657[/snapback] Hotellet vi skal bo på heter Lits'a ettellerannet Skal ta kontakt her jeg når jeg kommer nedover, blir nok og oppsøke en nettkafè på meg også! Så da kan vi sikkert møtes! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Et hett tips: Ikke bruk så mye tid i badelandet, om du tar de togene der til og fra (som tar deg dit klokka X og henter deg klokka Z). Bruk heller mer tid på Pista racing-banen tvers over "gata", hehe. Skikkelig go-kart der, med litt klasse - ergo, ikke noe glatt liten fjollbane med svette hjelmer osv ). Lenke til kommentar
Husee Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Høres fett ut! Jaa! Da drar jeg om ca 15 minutter! Faen detta blir bra Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Et hett tips: Ikke bruk så mye tid i badelandet, om du tar de togene der til og fra (som tar deg dit klokka X og henter deg klokka Z). Bruk heller mer tid på Pista racing-banen tvers over "gata", hehe. Skikkelig go-kart der, med litt klasse - ergo, ikke noe glatt liten fjollbane med svette hjelmer osv ). 9003038[/snapback] Vi har leid bil Skal til badelandet nå om ikke så lenge, for så å dra over til gokarten. Var på gokarten for et par dager siden også, kjørte leiekartene, spurte om man kunne leie profesjonelle karter(har gokart selv), det kunne man... Men bakakselen var ødelagt, de har fikset det nå.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Et hett tips: Ikke bruk så mye tid i badelandet, om du tar de togene der til og fra (som tar deg dit klokka X og henter deg klokka Z). Bruk heller mer tid på Pista racing-banen tvers over "gata", hehe. Skikkelig go-kart der, med litt klasse - ergo, ikke noe glatt liten fjollbane med svette hjelmer osv ). 9003038[/snapback] Vi har leid bil Skal til badelandet nå om ikke så lenge, for så å dra over til gokarten. Var på gokarten for et par dager siden også, kjørte leiekartene, spurte om man kunne leie profesjonelle karter(har gokart selv), det kunne man... Men bakakselen var ødelagt, de har fikset det nå.. 9006927[/snapback] Pass opp for tjukke grekere i barmage, de får usannsynlig god fart ned bakken fra starten der :!: Lenke til kommentar
Husee Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja scotty da er jeg her ogsA! Hotellet mitt ligger i 1 av tverrgatene til strandpromonaden, ca 500m unna Theo.. Sender deg en pm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå