Gå til innhold

Hvordan installere homebrew på PSP?

Texas7

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvor man får tak i og hvordan man installerer homebrew på PSP.

Og hvor får jeg tak i de programmene jeg vil ha som kan kjøres via homebrew?

Jeg har 3.40 OE-A firmwire :yes:

Takk :thumbup:

Endret av Texas7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I 3.40 OE-A så er det en mappe som heter GAME150 under PSP. De fleste homebrew som er til 1.5 skal settes inn her. Det følger med to mapper en MAPPE og %MAPPE. Du må alltid lese readme hvis det følger med på homebrewen, så gjør du som homebrew sier..

Lenke til kommentar
I 3.40 OE-A så er det en mappe som heter GAME150 under PSP. De fleste homebrew som er til 1.5 skal settes inn her. Det følger med to mapper en MAPPE og %MAPPE. Du må alltid lese readme hvis det følger med på homebrewen, så gjør du som homebrew sier..

8957481[/snapback]

Ok, så det er allerede en "Loader" på PSP'en min da? Som jeg allerede har installert hvis jeg fulgte guiden til AnaXyd?

Lenke til kommentar

Ja.. Du trenger ikke noe å for å kjøre homebrew bortsett fra 1.5 eller OE. Hvis du har 1.5 og vil kjøre backup av spillene dine må du kjøre devhook i tillegg. Om du har OE trenger du ikke dette. Har hørt at om du kjører OE og Devhook, så vil resultatet bli brick.

Lenke til kommentar
Ja.. Du trenger ikke noe å for å kjøre homebrew bortsett fra 1.5 eller OE. Hvis du har 1.5 og vil kjøre backup av spillene dine må du kjøre devhook i tillegg. Om du har OE trenger du ikke dette. Har hørt at om du kjører OE og Devhook, så vil resultatet bli brick.

8957613[/snapback]

Ok, så da kan jeg med 3.40 OE-A trygt legge inn homebrwes da? Det er bare å finne homebrews som kan kjøres på 1.5 FW å legge det inn i den mappa som heter GAME150 på PSP'en?

Lenke til kommentar
Ja.. Alt homebrew skal dit.. Les readme filen før du spør om flere ting. Alt pleier å stå i readme filen.

8957923[/snapback]

Ok, men hvor finner jeg spill jeg kan kjøre på Nintendo-64 emulatoren a? Jeg har tenkt å bruke Daedalus PSP R12...

Har lyst på Mario-Kart, Mario-64 og James Bond - Goldeneye :yes::p

Lenke til kommentar

Dette er vel strengt tatt ikke lov å diskutere her :), men når dere er så godt i gang å snakke om emulatorer av ymse slag kan jeg vel spørre om det vil lønne seg rent ytelsesmessig å tvinge PSPen å kjøre på 333mhz når man spiller Daedalus r12?

Lenke til kommentar
Hvor får man tak i gratis spill (evt. Nintendo 64- emulator)..

Er ikke så veldig inn i sånne nedlastinger etc.

8958325[/snapback]

Dette spør vi ikke om! :) Piratkopiering er strengt ulovlig å snakke om på forumet, og det gjelder også snakk om ROMS's og hvor de kan lastes ned hen.

Det med Daedalus:

Jeg har ikke testet den nye R12, men den gamle R11 må du nesten kjøre 333mhz overklokk på for å oppnå et greit resultat. Ved å sette på lyd i tillegg, senker det ytelsen noe. Lyden hakker litt når det skjer heftige ting... Denne kan enables i menyen! :)

Lenke til kommentar
Hvor får man tak i gratis spill (evt. Nintendo 64- emulator)..

Er ikke så veldig inn i sånne nedlastinger etc.

8958325[/snapback]

Dette spør vi ikke om! :) Piratkopiering er strengt ulovlig å snakke om på forumet, og det gjelder også snakk om ROMS's og hvor de kan lastes ned hen.

Det med Daedalus:

Jeg har ikke testet den nye R12, men den gamle R11 må du nesten kjøre 333mhz overklokk på for å oppnå et greit resultat. Ved å sette på lyd i tillegg, senker det ytelsen noe. Lyden hakker litt når det skjer heftige ting... Denne kan enables i menyen! :)

8958467[/snapback]

Ok, sorry..

Hva snakker dere om da?

Lenke til kommentar

Her er noe fra Uylum2's guide:

Hvor skal hva i 3.40 OE?

- .iso og .cso filer skal til ms0:\ISO

- Homebrew som er til 1.5 skal til ms0:\PSP\GAME150

- Homebrew som er til 3.40 skal til ms0:\PSP\GAME340

Jeg har 3.40 OE-A, skal jeg da legge homebrews i ms0:\PSP\GAME150? Eller ms0:\PSP\GAME340?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...