Gå til innhold

Jeg har fått Geforce FX

Jens_24

Anbefalte innlegg

Skal ta bilde av skjermkortet ligge på pulten hjemme, gi dere 3dmark2001 benchmark (Tviler på om skjermkort-info kommer opp der, ettersom dem ikke har oppdatert den med geforce fx)

Vi skal ha et tosifret antall nærbilder, kopi av .ini filen i driveren, 3D-Mark 2001SE b330 score i form av screenshot og ORB, og helst litt video, før vi i det hele tatt vurderer å tro på noe slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har også fått GeForce FX. Se:

geforce_fx.jpg

:roll:

Det er sikkert konge kort men mye pent og se på er det ikke(ikke at det betyr så mye da :) det fineste korter jeg har sett er Audi2 det er fint det, er jeg litt for mye opphengt i utsenede eller? :wink:

Lenke til kommentar
*himle med øynene*

faktisk skjønner jeg ikke hva folk synes er morsomt med å si dette engang. Engang da jeg var 10 år gammel var det en litt yngre gutt som sa han hadde Megatron roboten. Han følte vel at han måtte hevde seg i forhold til meg da eller noe...uansett..han jugde.

Så det jeg spør dere..ingen som plages av at verken www.gulesider.no, bransjesøk på www.digi.no eller Brønnøysund registrene har null spor av noe som ligner Nvidia norge.

ooops.

AKIRA

Megatron kicker ass...men Optimus var the good guy hero da...

Transformers på Sky channel..det var tider det... :)

Serien ble sendt i 95/96 på TV3 da...med norsk dubbing! :-? :lol:

Har tf epsioder og Transformers: The Movie på DVD..digge saker... 8)

-LioKaiser.

Lenke til kommentar

Har tf epsioder og Transformers: The Movie på DVD..digge saker...  8)  

-LioKaiser.

"Transformers - more than meets the eye..." :D

Konge-serie (som mine lillebrødre ikke skjønner hva er for noe, og ler av meg når jeg forteller dem om det... *sigh*

Magnus Lie

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Siden søstra mi er gift med presidenten av Intel og er elskerinna til AMD sjefen så får jeg alt av prototype produkter lenge før de er på tegnebordet. Akkurat nå sitter jeg med [email protected] og Hammer 4000+. Kommer tilbake med resultat fra benchmark. Skal bare overklokke litt først

Lenke til kommentar
Faren min er innkjøps-sjef for Nvidia Norge (lær det å skrive navnet riktig i allefall da gutt! det heter nVIDIA! (idiot)), og har fått 3 Geforce FX testkort til promotering, og lot meg få 1 av dem. Jeg har prøvd en del spill med det, og det er i overkant av hva jeg hadde forventet.  

Fikk over 17000 i 3dmark2001, kommer tilbake med bilder senere.

meg langsomt opp i ræææva om du har!

for det første finnes det ikke noe "nVidia norge", for det andre så tør du ikke linke til en ORB en gang.. skulle dette liksom være en dårlig sans for hunor, eller hva? :roll::roll::roll:

TAPER!

Lenke til kommentar
Faren min er innkjøps-sjef for Nvidia Norge (lær det å skrive navnet riktig i allefall da gutt! det heter nVIDIA! (idiot))' date=' og har fått 3 Geforce FX testkort til promotering, og lot meg få 1 av dem. Jeg har prøvd en del spill med det, og det er i overkant av hva jeg hadde forventet.

Fikk over 17000 i 3dmark2001, kommer tilbake med bilder senere.[/quote']

å skjelle han ut forde han skriver Nvidia i stedet fro nVIDIA er bare teit. Skriver du ATi helt tiden da? visst ja, hva er vitsen?

Lenke til kommentar
Vi skal ha et tosifret antall nærbilder, kopi av .ini filen i driveren, 3D-Mark 2001SE b330 score i form av screenshot og ORB, og helst litt video, før vi i det hele tatt vurderer å tro på noe slikt.

:oops: Øhm...kall mweg Newbie...men WTF er ORB???

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...