Gå til innhold

Jeg har fått Geforce FX

Jens_24

Anbefalte innlegg

Faren min er innkjøps-sjef for Nvidia Norge, og har fått 3 Geforce FX testkort til promotering, og lot meg få 1 av dem. Jeg har prøvd en del spill med det, og det er i overkant av hva jeg hadde forventet.

Fikk over 17000 i 3dmark2001, kommer tilbake med bilder senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faren min er innkjøps-sjef for Nvidia Norge, og har fått 3 Geforce FX testkort til promotering, og lot meg få 1 av dem. Jeg har prøvd en del spill med det, og det er i overkant av hva jeg hadde forventet.  

Fikk over 17000 i 3dmark2001, kommer tilbake med bilder senere.

Hvordan ser resten av systemet ditt ut da?

Des, OUT!

Lenke til kommentar

WEEEEEE !!!!! :o :p

Han selger vel ikke en av disse kortene til en god pris ?? :wink:

Hva slags produsent er det ??

Hva slags maskin har du ??

(Helst detaljert)

Kom med flere opplysninger !!

Temmelig desperat etter det kortet ?

Når kommer det i butikken forresten ?

Magnus

Lenke til kommentar

*himle med øynene*

faktisk skjønner jeg ikke hva folk synes er morsomt med å si dette engang. Engang da jeg var 10 år gammel var det en litt yngre gutt som sa han hadde Megatron roboten. Han følte vel at han måtte hevde seg i forhold til meg da eller noe...uansett..han jugde.

Så det jeg spør dere..ingen som plages av at verken www.gulesider.no, bransjesøk på www.digi.no eller Brønnøysund registrene har null spor av noe som ligner Nvidia norge.

ooops.

AKIRA

Lenke til kommentar

Nvidia Norge ja... De er jo kjent for sine fine produkter... Muahaha! :roll: (Medfølelse med svake)

Like sannsynlig som at Kjell Magne Bondevik har hatt seg med Christina Aguilera... Og ho er kåt! (Don't just take my word for it! Leste det i Se og Hør, hvis noen lurer på referanser... )

Ellers hadde vært sjarm med en far som jobba for en av de store importørene i Norge... =]

Lenke til kommentar

Løgn og bedrag... synes ikke engang vi skal la denne tråden få overleve. Det finnes ikke noe NVidia Norge, og det har heller aldri vært drevet promotering av disse kortene her til lands. Og at han har kun en post, sier jo endel om at dette enten er en fjortiss med selvhevdelsesbehov, eller en person med en snodig sans for humor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

asus sitt hovedkvarter i taiwan pleier å sende meg granite bay hk med p4 3,06ghz prosessorer for testing fordi jeg er storkunde hos dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...