Texas7 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja, som topicen sier, hvordan legger man inn spill på PSP? Jeg har akkurat fått 3.40 OE-A og har lyst å legge inn spill på memorysticken min, så hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg veit ikke helt hva du mener med "spill". Mener du homebrew spill? Eller PSP spill som er ulovlig lastet ned? Hvis det er det sistnevnte, så er det strengt ulovlig å snakke om noe som har med piratkopiering her på forumet... Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Jeg veit ikke helt hva du mener med "spill". Mener du homebrew spill? Eller PSP spill som er ulovlig lastet ned? Hvis det er det sistnevnte, så er det strengt ulovlig å snakke om noe som har med piratkopiering her på forumet... 8958418[/snapback] For å si det sånn, så har jeg et spill på pc'en min, som er en .iso fil. Jeg vil bare vite hvor jeg skal legge det på PSP'en jeg Endret 27. juni 2007 av Texas7 Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hvis du leser guiden min på nytt på FAQ, så står det hvor de .iso filene skal. (: Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 .iso skal i mappa ISO på roten av memsticken! Det står også i guidene! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå