Gå til innhold

Nye sixaxis en vibrerende revolusjon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

virker bra det. rekner med jeg får min 3 sixaxis når rumble makes it's return.

sixaxisshock hørtes forsåvidt greit ut og. Venter og mer om dette på E3.

Venteliste av sony på E3

Pris

Ny kontroller

Killzone 2

begynner å bli litt jeg håper de kommer opp med. Pluss nye spill selvsagt.

Lenke til kommentar
Next-gen rumble: Del av headset, går en plugg inn i øret som sender elektriske impulser som stimulerer balanseorganet (i øret) slik at det virker som om det rister rundt deg. Sjøsyke har blitt observert.

Kunne vært intressant om det var sant. Høres dog litt makabert ut

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Next-gen rumble: Del av headset, går en plugg inn i øret som sender elektriske impulser som stimulerer balanseorganet (i øret) slik at det virker som om det rister rundt deg. Sjøsyke har blitt observert.

Kunne vært intressant om det var sant. Høres dog litt makabert ut

8957699[/snapback]

Hah, det hadde vært noe det :love:

Lenke til kommentar
virker bra det. rekner med jeg får min 3 sixaxis når rumble makes it's return.

sixaxisshock hørtes forsåvidt greit ut og. Venter og mer om dette på E3.

Venteliste av sony på E3

Pris

Ny kontroller

Killzone 2

begynner å bli litt jeg håper de kommer opp med. Pluss nye spill selvsagt.

8957402[/snapback]

Dude, når er E3 igjenn?

On-y:Rumble, la faktisk aldri merke til rumble på ps2...

Lenke til kommentar
Håper de blir kvitt den "billig plast-følensen" som er i dagens Sixaxis. Men uansett så er rumble fint =)

8958878[/snapback]

Enig, den er veldig knirkete å løs. Håper også de redesigner den bittelitt. Flytter litt på stikkene (lenger opp) og fikser triggerne, slik at man ikke får krampe av å passe på at fingrene ikke glir av.

Tipper Sony kommer til å promotere dette temmelig mye. Sleipingene. :p

Edit:

New technology, named “Touchsense” is a mini-revolution. Indeed, from now on, the vibrations will not emanate solely any more from the handles of the pad (as on Dualshock) but will be perceptible in various places of the lever. It as should be specified as they will be more powerful, more intense and over short periods if the programmers wish it. Thus, the developers will be able to create a multitude of still new effects. If Sony chooses this technology, it will thus not act of a simple return of the vibrations, but well of a very new technology

Det der hørtes faktisk utrolig kult ut. Håper Sony går for noe slikt. Isåfall kommer de garantert til å kalle det next-gen rumble. :p

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor stikkene skal være i midten... Mye mer naturlig å bevege tommelen rett oppover.

Sånn som layouten er nå må man bevege fingeren opp og til venstre for å gå beint. Det ender i midt tilfelle som regel opp med at jeg går bittelitt skjevt.

Lenke til kommentar

Greit at det kommer, men rumble er litt opphypet. På PS2 var det ganske likegyldig om jeg hadde rumble eller ikke. På PS3 når jeg spiller konsentrerer jeg meg ikke om at rumble mangler, men jeg nyter spillet for det.

Vi får se hvordan det blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...