Gå til innhold

Hvorfor er denne så billig?

Anbefalte innlegg

Turion er lillebroren til athlon!? PLEASE!

Mange av de "rådene" som har kommet fram her er jo direkte løgn! Sørg for å ha en smule perspektiv og grunnkunnskap før dere poster.

8957973[/snapback]

Ditt svar er meningsløst så lenge du ikke sier hva som er løgn og hva som faktisk er riktig.

8958511[/snapback]

Det å sammenligne en desktop cpu med en mobilcpu er jo omtrent meningsløst. Det er også feil å påstå at turion er _lillebroren_ til athlon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller jeg fant en gamingpc til samme pris som trådstarter.

Link

5104-modellen. Dårligere?

8963434[/snapback]

Jeg tror skjermkortet er noe dårligere, men er slett ikke sikker. Begge skjermkortene er nå uansett uegnet til nyere spill. Når det er sagt er Intel høyst å anbefale til laptoper idag. De holder seg kjøligere, har et lavere effektforbruk, og er langt mer effektive i forhold til pris. Ellers kan det nevnes at om du skal spille nyere spill bør du ha minimum Nvidia GO 7600 eller Radeon X1600-skjermkort i laptopen du skal kjøpe.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Til den prisen vi her snakker om blir både C2D og kraftigere grafikkløsning usakelig sammenligning. Prisen er god på en relativt kraftig laptop.

Uten å være påståelig vil jeg påstå at middels cpu/gpu og mye minne/hd er det viktigste for normalbrukere. Folk som kjører Crysis på 1920 UltraHigh og koder 4 filmer om dagen er ikke normalbrukere.

Lenke til kommentar
Derfor:

*Prosessor: AMD Turion 64 X2 TL56  (turion er en lillebrormodell til Athlon(?))

*Skjerm: 17" Acer Crystal Bright  (17")

*Vista Home Premium  (home premium er ikke akkuratt det beste

*og ingen garanti

8957358[/snapback]

Hva er galt med Home Premium da? Er ikke alle som har bruk for Ultimate akkurat. Og Turion er vel heller AMD's prosessor for bærbare maskiner, ikke Athlons lillebror? Og eg ser at der er garanti, hvis ikke jeg er begynt å bli trøtt.

Lenke til kommentar
Turion er lillebroren til athlon!? PLEASE!

Mange av de "rådene" som har kommet fram her er jo direkte løgn! Sørg for å ha en smule perspektiv og grunnkunnskap før dere poster.

8957973[/snapback]

Derfor:

*Prosessor: AMD Turion 64 X2 TL56 (turion er en lillebrormodell til Athlon(?))

*Skjerm: 17" Acer Crystal Bright (17")

*Vista Home Premium (home premium er ikke akkuratt det beste)

*og ingen garanti

Ser du det Spørsmålstegnet? Ville heller sagt at du ikke undersøker før du poster! :hrm:

Edit: beklager at det var en del feil i posten min, men jeg skrev det jeg oppfattet.

Og foresten kan dere også merke at jeg skrev "(home premium er ikke akkuratt det beste" og ikke at det var dårlig

Endret av Bob_mafia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...