Fulgu Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Håndholdt med 70-210 F/4 fra Minolta, tipper på laveste (mest åpne) blender Vad tycks? Mottar gjerne tips ang komp, og forsåvidt alt annet Endret 27. juni 2007 av Fulgu Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Synest det gule blei ein smule overeksponert, og flua står med ræva til. Eg ville kanskje ha prøvd å komme enda litt nærmere floga, og dempet det gule litt. Samt fått ein annen vinkel på floga, så den ikkje står med ræva til, men med ansiktet mot kamera. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Flua er klar og fin, og tusler fornøyd ned fra blomsten etter at den enten har spist seg mett, eller kastet vekk alle andre småkryp fra blomsten. Jeg likte det. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det er vanskelig å komme frem til hva jeg mener om dette, men alt i alt synes jeg det er fint å se på. De overeksponerte blomstene uten detaljer gjør det hele litt abstrakt. Rammen synes jeg er litt i det aller voldsomste laget. Ramme? Ok, men hvorfor så oppmerksomhetsugende. Det virker nesten som om du ønsker å ta bort oppmerksomheten fra et bilde du ikke er helt fornøyd med, og det kan vel ikke stemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå