hYLeAPe Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei Hvor kan jeg laste ned en fil som skal brennes til CD som jeg kan boote fra og formatere?? Jeg har keyen festa som klistremerke oppå pcen men har rota vekk selve CDen?? Det er vel ikke ulovlig og laste ned en slik?? Kan noen plis linke meg en side der jeg kan laste ned noe sånt no?? Takker for svar! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Det er ikke mulig å laste ned Windows i noen form. Det skal følge med en plate med maskinen du fikk kjøpt der Windows ligger. Mest sansynlig en gjenopprettingsplate. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. edit: Litt rask i avtrekkeren her, åpner denne igjen og minner på retningslinjen over. Endret 27. juni 2007 av TCi Lenke til kommentar
1915 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 jeg har ikke linka til noen btw Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 For at nøkkelen du har på maskinen skal virke, må cd'en du installerer fra være av den samme versjonen som det nøkkelen gjelder for. Dette er de vanligste versjonene (i tillegg finnes det 64-bits versjoner): XP Home Retail XP Home OEM XP Pro Retail XP Pro OEM Om du kan installere engelsk versjon med norsk nøkkel (og motsatt), er jeg usikker på. OEM betyr at den er levert av maskinvareleverandøren. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Det er ikke mulig å laste ned Windows i noen form. Det skal følge med en plate med maskinen du fikk kjøpt der Windows ligger. Mest sansynlig en gjenopprettingsplate. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. edit: Litt rask i avtrekkeren her, åpner denne igjen og minner på retningslinjen over. 8958729[/snapback] Det er da ikke piratvirkomhet og laste ned en boote CD til Windows XP Home Retail?? Når du til og med kan laste ned slike på microsoft sine nettsider. Men de var det bare tull med så fikk ikke lagd meg en CD. Og at det følger med en gjennoprettings-CD, det gjør det. Men som det står i første post, den har jeg mista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå