chil Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hvordan overklokker jeg mitt system mest mulig effektivt, (hvis du sier skru opp volt si hvor mye jeg har lite peiling) se signatur!! (jeg vil ikke begynne og lodde og mekke på Cpuen dog jeg ikke har rå til ny hvis det skulle gå til H takk for svar Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Et bra tips og starte med er at du kan sette FSb og PCI så høyt som mulig. Får du høy PCIagp så vil du få veldig mye ut av maskinen din. Men da er det jo en bittleliten risiko for at hardiskene og Cdrommene dine skal ryke. Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Et bra tips og starte med er at du kan sette FSb og PCI så høyt som mulig.Får du høy PCIagp så vil du få veldig mye ut av maskinen din. Men da er det jo en bittleliten risiko for at hardiskene og Cdrommene dine skal ryke. hmm takk for tipset, men med kunn og stille på FSB først(dvs ikke Vcore osv) så får jeg den bare opp til 138 i steden for 133 som er orginalt, noe over dette så fryser maskinen, det kan da ikke være max? eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå