MittBrukernavn Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kan veldig lite om programmering, så kan noen være så snille og lage en DLL som gjør følgene: Hver gang to spesifikke 'memory offset' i et program endrer seg, send dem via e-post. Programmet jeg bruker til å lese memory offset'en er CheatEngine. Satsa på at dette er riktig plass å poste dette... googla DLL og så at de skrives på blandt annet C++ Lenke til kommentar
einaros Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kan veldig lite om programmering, så kan noen være så snille og lage en DLL som gjør følgene:Hver gang to spesifikke 'memory offset' i et program endrer seg, send dem via e-post. Programmet jeg bruker til å lese memory offset'en er CheatEngine. Satsa på at dette er riktig plass å poste dette... googla DLL og så at de skrives på blandt annet C++ 8956939[/snapback] Dette hørtes mistenkelig ut som fantestreker, og slikt er det ingen her som bidrar til. Hva er det disse to minnelokasjonene inneholder? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg vil bare påpeke noe, juksing i spill er lovlig og strider ikke med norsk lov. Cracking derimot er ikke lov. Men dette handler om informasjon, så jeg er litt nygjerrig nå. Hva kan da disse to verdiene bestå av? Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 En av dem er level og den andre er magic level på et spill. Med DLL'n blir det mye enklere å finne ut hvordan mønsteret/krypteringa er, hvis dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Et offline/LAN rollespill som er minst et par år gammelt. Har ikke navnet føre jeg kommer til PC'n min på lørdagen. Fant ingen trainers på nettet forrige uke hvis det er det du vil ha navnet til. Det går fint å bruke 'net send' saken som er i cmd hvis det er enklere, bare jeg får tallene. Spillet liker nemlig ikke alt+tab så godt... Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 TSearch 1.6 kan brukes da, Hvor kommer e-post inn i bildet? Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 E post trengte jeg siden jeg måtte alt+tab hver gang jeg fikk level. og når jeg alt+tab så klikker spillet så jeg endte opp med å måtte slå av spillet får å se tallene på CheatEngine. PC'n er ikke den raskeste heller så det tok tid. Med enten epost eller net send slipper jeg da å slå av og på. Lenke til kommentar
einaros Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Da kan du vel i såfall bare la applikasjonen (for det trenger trengt tatt ikke være noen dll) kjøre en messagebox eller lignende. Har du verifisert at minneområdet faktisk er det samme hver gang? Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Ja, minneområdet er det samme hver gang. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Bruk TSearch 1.6, det er et veldig bra program til dette. Skal du bruke auto-hack funksjonen som sier hvilken linje som kaller adressene du oppgir må du resette debug-porten hvis den er i bruk. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 OK, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå