Gå til innhold

Lage denne DLL'n med c++?

Anbefalte innlegg

Kan veldig lite om programmering, så kan noen være så snille og lage en DLL som gjør følgene:

Hver gang to spesifikke 'memory offset' i et program endrer seg, send dem via e-post.

Programmet jeg bruker til å lese memory offset'en er CheatEngine.

Satsa på at dette er riktig plass å poste dette... googla DLL og så at de skrives på blandt annet C++

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan veldig lite om programmering, så kan noen være så snille og lage en DLL som gjør følgene:

Hver gang to spesifikke 'memory offset' i et program endrer seg, send dem via e-post.

Programmet jeg bruker til å lese memory offset'en er CheatEngine.

Satsa på at dette er riktig plass å poste dette... googla DLL og så at de skrives på blandt annet C++

8956939[/snapback]

Dette hørtes mistenkelig ut som fantestreker, og slikt er det ingen her som bidrar til.

Hva er det disse to minnelokasjonene inneholder?

Lenke til kommentar

Et offline/LAN rollespill som er minst et par år gammelt. Har ikke navnet føre jeg kommer til PC'n min på lørdagen. Fant ingen trainers på nettet forrige uke hvis det er det du vil ha navnet til.

Det går fint å bruke 'net send' saken som er i cmd hvis det er enklere, bare jeg får tallene. Spillet liker nemlig ikke alt+tab så godt...

Lenke til kommentar

E post trengte jeg siden jeg måtte alt+tab hver gang jeg fikk level. og når jeg alt+tab så klikker spillet så jeg endte opp med å måtte slå av spillet får å se tallene på CheatEngine. PC'n er ikke den raskeste heller så det tok tid.

Med enten epost eller net send slipper jeg da å slå av og på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...