JuB Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 LOL! Ikke særlig delikat det der nei! Post svaret du får fra komplett da! Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Nå tuller du vel! Hvis ikke vil jeg gjerne ha et bilde! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 LOL! faen å kvalt jeg hadde sendt den tilbake med en gang uten og prøvde disken! FYSJ hadde krevd 2 harddisker tilbake også! at det går ann, han som har gjort det skal ha sparken! Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 sikkert jævlig seriøst det pisset der jah... Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Øh... Må være en i pakkeavdelingen på komplett med en skrue løs da... Jeg bestilte nylig en pakke fra komplett, heldigvis uten rotter og melk og annen dritt. Minner meg om XL og Kristopher Schau dette Lenke til kommentar
river Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg vet hvem Luren er. Jeg kjenner han. Ta det med ro. Han bare kødder. Hvem legger vel en rotte + 1 liter melk i en pakke sammen med en harddisk? Lenke til kommentar
kindings Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Dersom det er tilfelle bør du ringe inn til dem og si i fra. Hvis ikke kan du sikkert skape trøbbel for komplett med posten, jeg tipper det er ulovlig å sende døde rotter og død melk(?) i norgespakker/bedriftspakker. Erstatning for tort og svie er vel nærliggende i et slikt tilfelle. Jeg håper uansett du tok bilde eller tok vare på bevismaterialet Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Haha...den var morsom Luren Hva er vitsen med dette hvis du bare tulla ?? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 er dere virkelig så lettlurte...?! :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå