diskvask Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Interessant og bra skrevet artikkel om Hans Reiser (ReiserFS) som nå sitter fengslet mistenkt for mord på sin ekskone; http://www.wired.com/techbiz/people/magazi...7/ff_hansreiser Det er jo nesten som om det skulle vært manuset til en film... Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg leste det meste, og jeg må pent si at denne mannen må være gal. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Lett å dømme når en sitter på utsida... Dog er jeg tildels enig. Gitt at vi kan stole på wired.com, vil jeg tippe at Reiser i det minste lider av en eller annen form for personlighetsforstyrrelse. Ikke umulig at Reiser har tatt livet av Nina og fortrenkt dette... Jeg er ingen psykolog. EDIT: Tragisk egentlig. Reiser var er god koder, selv om han hadde sine feider med linux hackere om veien videre for linux filsystemer. Endret 27. juni 2007 av olefiver Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja, konsepte bak teknologien hans bærer preg av å være på et veldig høyt nivå. Neste reinstall, blir ReiserFS på meg. (Må teste det, ytelsesmessig høres det lurt ut jo. ) Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg leste det meste, og jeg må pent si at denne mannen må være gal. 8957324[/snapback] Det er jo opplagt: - Å kode et avansert og revolusjonerende filsystem krever at man er et geni - Genier er stort sett gale - Ergo, Hans Reiser er gal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå