I_Want_a_Wii Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hola! Jeg trenger en bryter/knapp som dette men jeg må jo også ha en ledning med, slik at jeg kan starte pc'en med knappen. noen som har peil om det medfølger eller hvor jeg kan få tak i det. Da tenker jeg på slike ledninger som er inne i et nytt kabinett. Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kjøper du ett nytt kabinett, så følger det med av/på knapp. Lenke til kommentar
I_Want_a_Wii Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Kjøper du ett nytt kabinett, så følger det med av/på knapp. 8956880[/snapback] hehe, jeg vet jo det da Men har oppgradert min pc, og skal bygge de gamle delene inn i tv benken, slik at jeg får en media pc som jeg kan bruke til tv'en edit: når jeg tenker etter, så har jeg jo sett evig mange datamaskiner på søppeldynga, kan jo sikkert bare snappe en knapp (med ledning) derfra, men det hadde vært greit om jeg kunne kjøpt en kewl en og da Endret 27. juni 2007 av I_Want_a_Wii Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 det er ikke værre enn at du kjøper en impulsknapp, hvilken som helst så lenge den spretter tilbake når du slipper den, og så bør du absolutt lodde den da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå