Gå til innhold

Samsung M87 erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei! :D

Jeg har lett og lett og lett etter tester (reviews) av samsungs M87, men kan ikke finne noe. Jeg lurer litt på å kjøpe 46 tommeren...:dribble: Er det noen her som har noen som helst erfaringer med denne tv'en eller M86? Alle svar er til stor hjelp!!

Også lurer jeg på om det er noen forskjell på M87B, M87BD, og M87BDX? Hvorfor skriver mange det så forskjellig? Ganske forvirrende... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!  :D

Jeg har lett og lett og lett etter tester (reviews) av samsungs M87, men kan ikke finne noe. Jeg lurer litt på å kjøpe 46 tommeren...:dribble:  Er det noen her som har noen som helst erfaringer med denne tv'en eller M86? Alle svar er til stor hjelp!!

Også lurer jeg på om det er noen forskjell på M87B, M87BD, og M87BDX? Hvorfor skriver mange det så forskjellig? Ganske forvirrende... :dontgetit:

8956788[/snapback]

http://www.hdtvtest.co.uk/Samsung-LE40M86BD/

Lenke til kommentar

A screw it, jeg råkjørte som en helt for å rekke Expert og joda, her sitter jeg og ser Battlestar Galactica Season 2 DVD på ny 40'' LE40M87 :D

Samsung panel (Se etter [R] på den hvite klisterlappen bak på panelet og vær sikker på at det står en S der (for samsung), versjon SQ02

Ok jeg er vandt til en gammel 28'' widescreen uten flat billedskjerm, men DÆÆÆÆMN så flott bilde det var... og det med en gammel DVD spiller og SCART råtten kabel. Svartnivået er helt utrolig m.t.p. at det er LCD, men det var jo kjent fra tester. Selv på SD DVD film, er detaljene utrolige i forhold til den gamle TVen... gleder meg til å skaffe DVI-HDMI kabel imorgen slik at jeg kan prøve PCen på det :green:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
A screw it, jeg råkjørte som en helt for å rekke Expert og joda, her sitter jeg og ser Battlestar Galactica Season 2 DVD på ny 40'' LE40M87 :D

Samsung panel (Se etter [R] på den hvite klisterlappen bak på panelet og vær sikker på at det står en S der (for samsung), versjon SQ02

Ok jeg er vandt til en gammel 28'' widescreen uten flat billedskjerm, men DÆÆÆÆMN så flott bilde det var... og det med en gammel DVD spiller og SCART råtten kabel. Svartnivået er helt utrolig m.t.p. at det er LCD, men det var jo kjent fra tester. Selv på SD DVD film, er detaljene utrolige i forhold til den gamle TVen... gleder meg til å skaffe DVI-HDMI kabel imorgen slik at jeg kan prøve PCen på det :green:

8964879[/snapback]

All right!! Tusen takk så langt, fortsett gjerne i morgen hvis du gidder :thumbs:

Venter spent på fortsettelsen!

For øvrig fint om andre kommer med innspill dersom de har noen erfaring også....

Lenke til kommentar

Der var DVI-HDMI kabelen tilkoblet, endelig får jeg sett TVen i skikkelige HD signaler og ikke råtne (men utrolig digge fordet :green: ) DVD kvaliteten.

to ord: Herre Jesus!

Jeg har en ny religion og den heter " Samsung LE40M87 - FullHD" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...