ImmerFx Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hei.. Kravene mine er at jeg må ha Optisk Zoom, 2MP og at det er litt lite, ellers orker ejg ikke ta det med meg tenker ejg.. Kanskje et av disse? : Canon Ixus v2 :wink: Canon Powershot a40 Olympus c220z Fuji a204z Fuji a303z Jeg vet ikke om jeg vil bruke så mye som rundt 3300, som ixus koster..men er det verdt det? Hva anbefaler dere? Jeg er helt nybegynner.. Og vil ha et greit nok kamera til en ikke for høy pris.. Kan dere hjelpe meg? Og jeg må vel kjøpe mer minne og batteri og lader også. Følger oppladbare batterier og lader med noen av de kameraene? Daniel Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg har Canon Ixus (den første versjonen) og synes ikke dette kameraet er spesielt bra. Bildekvaliteten er middels god, men blitsen er utrolig dårlig, og egner seg nesten kun til å ta bilder ute og i godt lys. Mulig dette er bedre på v2. Batteri og lader følger med her, men den bruker et dyrt spesialbatteri, og du trenger trolig mer enn ett. Anbefaler sterkt at du kjøper et kamera som bruker standard AA batterier, det er både praktisk og billig. Et sett med 4stk og lader koster rundt 150,- på clas ohlson. Vil nok anbefale olympus sitt kamera, da jeg har gode erfaringer med de. c220 har dessuten gjort det rimelig bra i tester. Fuji kameraene har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Se http://forum.akam.no/viewtopic.php?t=68006...504d9dd2decfd80 Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Kjøpte et Pentax Optio 330 Gs som jeg fikk i dag. Syntes det er helt konge jeg. Fine bilder og lett i bruk. Japan Photo hadde et tilbud der jeg fikk det for 2990. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå