Gå til innhold

NIS07 virker ikke med Opera?

Anbefalte innlegg

En jeg kjenner, kjopte seg Dell og internett fra Telenor for et par ar siden.

De er ikke sa god pa data, sa de ville ha det enklest mulig. Telenor har Norton inkludert i abbonementet, sa de bruker det.

Jeg har _endelig_ fatt dem til a bruke et smart program. Nemlig Opera. Som jeg installerte samtidig som jeg installerte NIS07 (istedenfor Norton AV 2005)

Men da begynte selvfolgelig Norton a tulle seg. Hver dag, spor den etter PINkoden (kode for a aktivere Norton, koden ligger pa online.no kundesidene)

Og de som ikke er sa gode pa data, tror jo det hadde noe med at jeg hadde installert Opera (virus vettu)

Sa jeg avinstallerte Norton helt, med Norton Removal Tool, alle mappene, %temp%, registeret. Og sa installerte jeg det pa nytt.

Men samme feilen oppstar. Og na er ikke sa sikker pa at det ikke er Opera sin feil. Jeg har ikke brukt Norton noe videre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logger deg inn på Online.no der skal lisens koden til NIS 2007 ligge og viss du får spørsmål om den så er det berre og legge den inn. (Kan være at du ikkje har aktiver norton når du var ferdig og installer det)

Viss du trur du har virus kan burde tu ta ein scan på pc-en med Trend Micro HouseCall det er ein online virus scanner som er ganske grei ein anna ting du bure gjerde er og oppdater windows med windows update.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Har selv brukt nis06 med opera og aldri hatt noe problemer. Det jeg vet er at symantec siden ikke fungerer med opera, så du må registrere deg med explorer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Jeg har prøvd å ta sikkerhetsskannen der med opera, og fordi opera ikke støtter noen tillegg så får man ikke tilgang til det.

Symantec siden er laget for explorer, såvidt jeg skjønner. Hvis du har prøvd å registrere via opera så kan det være det som er problemet. Uansett bare er forslag....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...