Gå til innhold

trenger basic info om Fallout


Anbefalte innlegg

er det noe måte å tvinge folk med deg til å bruke burst.

driver å slåss mot et mamma monster og vet jeg kunne fått drept henne hadde bare han mofo'n med meg brukt burst på rifla i stede for single.

 

jeg skader 25-45 med burst, noen ganger 80 får jeg inne cirtical. mens han karen med meg får bare 5-8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noe måte å tvinge folk med deg til å bruke burst.

driver å slåss mot et mamma monster og vet jeg kunne fått drept henne hadde bare han mofo'n med meg brukt burst på rifla i stede for single.

 

jeg skader 25-45 med burst, noen ganger 80 får jeg inne cirtical. mens han karen med meg får bare 5-8

8982719[/snapback]

 

Mener du Mother Deathclaw? Vel den beste måten og drepe de på er en kule i øynene..

Lenke til kommentar
er det noe måte å tvinge folk med deg til å bruke burst.

driver å slåss mot et mamma monster og vet jeg kunne fått drept henne hadde bare han mofo'n med meg brukt burst på rifla i stede for single.

 

jeg skader 25-45 med burst, noen ganger 80 får jeg inne cirtical. mens han karen med meg får bare 5-8

8982719[/snapback]

 

I Fallout 1 har du ingen mulighet for å beordre NPCene du har med deg til å bruke burst eller ikke.

 

Fallout 2 har langt mer detaljerte kontroller for å utstyre NPCene dine og du kan sette parametre for hvordan de oppfører seg i kamp, for eksempel at du kan gi dem ordre om *alltid* å bruke Burst, uansett om du står i veien eller ikke, og mange andre valg.

Lenke til kommentar
er det noe måte å tvinge folk med deg til å bruke burst.

driver å slåss mot et mamma monster og vet jeg kunne fått drept henne hadde bare han mofo'n med meg brukt burst på rifla i stede for single.

 

jeg skader 25-45 med burst, noen ganger 80 får jeg inne cirtical. mens han karen med meg får bare 5-8

8982719[/snapback]

 

Mener du Mother Deathclaw? Vel den beste måten og drepe de på er en kule i øynene..

8983337[/snapback]

 

hvor mye mer tåler mother deathclaw i forhold til vanlige?

greier de 3 vanlige uten alt for strore problemer. men mamma blir veldig vansklig.

jeg fikk inn en crit på 105 og 2 vanlige på ca. 40 noe som blir 185 og fremdeles lever den.

Lenke til kommentar
er det noe måte å tvinge folk med deg til å bruke burst.

driver å slåss mot et mamma monster og vet jeg kunne fått drept henne hadde bare han mofo'n med meg brukt burst på rifla i stede for single.

 

jeg skader 25-45 med burst, noen ganger 80 får jeg inne cirtical. mens han karen med meg får bare 5-8

8982719[/snapback]

 

Mener du Mother Deathclaw? Vel den beste måten og drepe de på er en kule i øynene..

8983337[/snapback]

 

hvor mye mer tåler mother deathclaw i forhold til vanlige?

greier de 3 vanlige uten alt for strore problemer. men mamma blir veldig vansklig.

jeg fikk inn en crit på 105 og 2 vanlige på ca. 40 noe som blir 185 og fremdeles lever den.

8985890[/snapback]

 

Hun tåler mye mer og du er neste nødt til og treffe henne i øynene. Hvis du er god på det så skal du kunne få inn criticals over fra 100 til 200 elle over.

Lenke til kommentar

har truffet på en kjip bug

 

jeg har reddet Vic og skal ut av the den, men hver gang jeg prøver å forlate området får jeg en kjip crash

 

edit, nå kommer jeg ikke en gang inn i spillet, den sier at den krever minimum 20 mb for å starte, selv om jeg har 39gig

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

  •  
  • Oppdater for guds skyld Fallout I og II med de offisielle patchene. Da slipper du mye tull med bugs og lignende. Det finnes uoffisielle save games-convertere som gjør at du slipper å starte på nytt. Disse har fungert de gangene jeg har prøvd de.
     

8960701[/snapback]

 

=)

Lenke til kommentar

Patching av de originale spillene er essensielt. Det er utrolig mange bugs (som f.eks at bilen i Fallout II forsvinner og at man bare sitter igjen med bagasjerommet, samt at oppdrag ikke er tilgjengelig, steder på kartet mangler/kommer ikke opp på pipboy etc) i versjonen man sitter med rett etter installasjonen.

Lenke til kommentar

For ikke å nevne at spillet har en tendens til å kræsje som en gal på de mest ubeleilige tidspunktene upatchet. Quicksave ved hvert åndedrag. Å miste flere timers fremgang er døden for spillegleden. Ikke glem å lage en egen save ved viktige avgjørelser som du kanskje ikke merker effekten av før et stykke frem i tid. Det er greit å ha noe å falle tilbake på om ting ikke ble som du ville.

Lenke til kommentar
ahahha, jeg prøvde meg på Fallout 2, og lagde ren action char, og det ble det ikke noe fornuftig ut av, alt han sa var ug ug og ingen ville snakke med han, så da lagde jeg en ny en, går litt bedre nå

8989395[/snapback]

 

Hehe... Dette skjer dersom du lager en char med under 4 i Intelligence. Er faktisk litt gøy å spille igjennom med den såkallte "Idiot mode". Du får en del ny dialog, med de få personene som faktisk gidder å snakke med deg. Og en del nye quests, spesielt slik hvor folk prøver å lure deg til å gjøre dumme ting.

 

Spiller for øyeblikket Fo2 selv. Akkurat begynt på San Fransisco, så det begynner vel å nærme seg slutten nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...