LarsP Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det bruker som regel å komme opp en liten melding i "event history"-boksen hvor det står noe sånn som: "You have succesfully defeated the Rad-Scorpions. You have gained 750 XP". Du kan eventuelt sjekke Pipboyen din og se om oppdraget har blitt strøket ut i Status-menyen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) ok takk, men jeg finner fremdeles ingen flere skorpioner. Endret 28. juni 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er fordi du har klart questet. Event loggen din vil vise at du har fått XP for å fullføre questet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er totalt 9 Rad-Scorpions i hulen, har du drept så mange? En annen mulighet er å sprenge huledøren ved hjelp av dynamitt, men dette er ikke anbefalt så tidlig i spillet siden dynamitt er verdt ganske mye. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 den hadde gjemt seg nærmet skjermen og var skjult av en vegg, det rare var at den ikke angrep meg da jeg var like i nærheten av den, når jeg lette. kan ikke ha vært langt unna, men når jeg da prøvde igjen kom den frem og fikk tatt den, men det kosta meg alle ammo'n min å ta dem Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Om du mistenker at en fiende er gjemt bak en vegg kan du gå i kamp-modus (trykk på våpenet ditt). Alle vesen i området vil da få et rødt omriss uansett om de er gjemt bak noe eller ikke. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Kor kjøpte du denne pakka? Og kor mykje betalte du? VIL HA! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Om jeg ikke husker feil så selger Play.com den for 7,99£ (eller noe i den duren). Jeg har mine originale megabokser. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Se på http://www.spillpriser.no - masse gode tilbud. Jeg skaffet meg ihvertfall Fallout-kompilasjonen for en billig penge. Endret 28. juni 2007 av Kharan Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 kjøpte her ja http://www.play.com/Games/PC/4-/1021951/Fa...on/Product.html Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg har mine originale megabokser. 8962759[/snapback] Originale megaboksar seier du? Du bur i Trondheim, ikkje sant? *legge onde planar* Såg på Megastore.se at dei sel pakken til 95kr. Spørs om det blir eit kjøp no ja. Takk skal de ha! Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Litt OT-spørsmål: Hvordan fikser jeg slutten i fallout 2? jeg mener den lille videoen som viser hva utfallet av hva du har gjort og viser skjebnen til dine eventuelle gruppemedlemmer. Den går altfor fort på den måten at jeg ikke får lest hele teksten.. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er totalt 9 Rad-Scorpions i hulen, har du drept så mange? En annen mulighet er å sprenge huledøren ved hjelp av dynamitt, men dette er ikke anbefalt så tidlig i spillet siden dynamitt er verdt ganske mye. 8962104[/snapback] Jeg pleier og gjøre begge deler etter hverandre jeg da. Dessuten så kommer man over mye eksplosiver i spillet.. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg må si en annen ting. Jeg merker mye power gaming her men er ikke Fallout et rollespill da? Er det virkelig så viktig og putte alt man kan i noe for og bli ubergod med et eller annet våpen. Man kan like godt lage en fargerik og variert karakter og alikevel gjennomføre spillet med glans. Dette "skyte ned 3 på en runde" er bare missvisende da det egentlig ikke er nødvendig. Riktig nok lønner det seg og putte mere skillpoints i et eller to våpentyper i starten men man kan fint greie seg med 140 % i kanskje Energy Weapons og så velge skills og perks som gir en andre morsomme evner.. I stedet for og putte fullt i i energy weapons også velge perks som øker den enda mer. Det blir overkill. Det kan også være mer morsomt og lage en karakter fra grunn av ved og velge Create Character da du kan velge alt fra begynnelsen av og kanskje føle mer for karakteren enn man gjør for en ferdiglaget en.. Endret 28. juni 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 har kommet til the hub, og skal gjøre noen caravan jobber for å kunne sende vann til vault 13. men når jeg skal gjøre en caravan jobb og går til caravan kontroet sier de, at de venter på deg? hvor venter de på meg, jeg prøvde å gå ut av byen men da skjer det ingen ting Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Gunfreak: Jeg tror din verden vil berikes mye ved at du bruker Google til å finne hints om de spillene du har problemer med. Bare et vennlig tips. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 finnner ikke noen walkthrough for 1eren bare for 2eren Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) www.gr.bolt.com for cheats/faqs/walkthroughs Det er den siden jeg bruker mest da. Veldig enkel og grei. Endret 29. juni 2007 av grimsbo Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) glem det Endret 30. juni 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
AndersBob Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/197289.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå