Mysterio Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei folkens. Jeg skal kjøpe ny PC og trenger hjelp til å velge mellom stasjonær og bærbar. Håper dere kommer med gode forslag, fordeler og ulemper med begge deler. Pcen skal brukes til: - Surfing - Gaming - Skolearbeid Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Er spelingen hardcore eller meir lette spel som cs 1.6? Lenke til kommentar
Mysterio Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg spiller CS 1.6 og tenkte på å spille Pro Evolution Soccer 2008. Folkens hjelp meg med å velge, aner ikke hva jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Du får mer for pengene hvis du skaffer en stasjonær, samt at den kan lettere oppgraderes, så jeg hadde gått for en stasjonær i tilfellet ditt. Laptop er mer ganske enkelt å ta med på LAN, de blir kraftig nok til at de klarer dagens spill med god margin og en laptop kan tas med på skolen. Du kan også ta den med når du skal på ferie, eller når du skal på en lang biltur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå