Brusfantomet Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hallo, jeg har noe problemer med det trådløse nettet på en D-link DI-514, den vil ikke slå på det trådløse nettverket uansett hva jeg prøver, har oppdatert firmvaren til 1.03 (den er fra 2004, nyeste på d-link sine hjemmesider) men det vil ikke fungere. har prøvd og holde inne resetknappen i ett minutt og har også prøvd og holde inne resettkanppen mens jeg setter inn strømmen, til ingen nytte. den eneste feilmeldingen jeg får er at statuslyset blinker gult, wlan lyser ikke uansett mens lan kontaktene lyser når de kobles på en pc, noen som har anelse om hva som er galt? Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det finnes en nyere firmware 1.05 som kan hentes her Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Problemet eksisterte før du oppgraderte firmware, right? Du har logget inn i menyen og sjekket at ikke den trådløse enheten er slått av? Har hatt samme problem med en WRT54GL. Den fant jeg ikke ut av, men jeg er rimelig sikker på at senderen var gåen. Sånt skjer...desverre er det ikke garanti når du kjører 3.parts programvare på de. Det kan du i det minste trøste deg med at du har! ...ville jeg tro Endret 27. juni 2007 av kahorn03 Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Programmet har ekistert lenge, det er D-links engen frimware så det brurde ikke bryte noen garantier, skal prøve ver1.05 nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå