Gå til innhold

Laptop med SLI og Core 2 Duo?

Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Jepp, er endel fordeler men jeg tror jeg holder meg til stasjonær når det kommer til spilling. Bærbar er derimot veldig kjekk å ha på skolen!

men hvis jeg føler et veldig kall for å spille hos en venn så pleier vi å ha mini lan noen ganger i året. ;)

Å spille på noe annet en min Samsung 226BW (22") blir liksom ikke det samme. Og når da atpåtill "WASD" knappene sitter oppå hverandre så blir det ikke mye bedre. :p

Bountyhunter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta med noe sånt til en forelesning med 100-200 andre studenter og en kan fort bli ganske forhatt pga. viftestøy... All verdens strømsparing vil aldri hjelpe, så sant ikke det ene skjermkortet f.eks. settes i standby/av i 2D. Det er jo en mulighet :)

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke Alienware bare droppe batteri i sin helhet? Det gjør at maskinen får bedre plass innvendig og gjør den lettere. Når du først kjøper et beist av en portabel desktop, som de fleste her sier at de kjøper for å kunne flytte den mellom mor og hybel, så viser det jo at det markedssegmentet ikke nødvendigvis bruker batteriet noe særlig. Hvis de da dropper prisen med en tusenlapp og to så vil jo en slik maskin være aktuell for veldig mange.

Hvis jeg skulle hatt en slik maskin så ville det vært for å sette bort den stasjonære og få bedre plass på skrivebordet som er totalt dekket av datarelaterte komponenter.

Lenke til kommentar
Et bruksområde for slike monstermaskiner kan jo være folk som jobber med tunge grafiske aplikasjoner og som jobber i et "åpent kontorlandskap".

8960577[/snapback]

Det er da ingen hindring for å ha en stasjonær under pulten?

8960586[/snapback]

Hele poenget er jo at man da gjerne ikke jobber på samme plassen dag inn og dag ut. Man rullerer gjerne hvor man jobber avhengig av hva man holder på med, hvem man jobber med etc, derfor baserer slike løsninger seg ofte på at alle ansatte har sin egen laptop de kan koble til hvor som helst i bygningen. (Slike løsninger var jo sinnsykt moderne for et par år siden, og skulle løse absolutt alle problemer i arbeidslivet)

Lenke til kommentar
Det jeg lurer mest på er hvordan batterikapasitetene er på denne maskinen.

8957085[/snapback]

I sekunder mener du? :tease:

Synes denne var fristende jeg :p

Men jeg skulle gjerne hatt den uten sli, men i 14" 4:3 størrelse, det hadde vært en rå laptop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...